printlogo


کد خبر: 219513تاریخ: 1399/9/9 00:00
خبر

چهره شناخته شده 
در هیأت مدیره؟طباطبایی تأیید نکرد
هادی طباطبایی دروازه‌بان سابق استقلال در سال‌های اخیر یکی از منتقدین مدیریت این تیم بوده و به همین دلیل خبر حضور او در جمع اعضای هیأت مدیره به گوش می‌رسد. هادی که در برهه‌ای مربی تیم امید هم شد و حتی رهبری تیم داماش را هم برعهده گرفت چند صباحی است از مربیگری منفک شده و انتقادهای او از مدیریت استقلال این شائبه را به وجود آورد که دوست دارد به جمع اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال راه یابد و مدیریت در این باشگاه را تجربه کند. 
او در واکنش به این خبر توضیح داد: «هیچ صحبتی با بنده درباره حضور در جمع اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال صورت نگرفته و این موضوع را از شما می‌شنوم. همواره برای استقلال آرزوی موفقیت کرده‌ام و از این پس هم همین آرزو را برای این تیم دارم.» استقلال در حال حاضر با سرپرستی احمد مددی اداره می‌شود و هنوز اعضای هیأت مدیره برای انتخاب مدیرعامل به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند. صحبت از حضور علی نظری‌جویباری باجناق محمود فکری در تیم استقلال به عنوان مدیرعامل بود که فعلاً در عمل اتفاق خاصی رخ نداده است.
 
پاداش برای دومین پیروزی
استقلالی‌ها امروز پاداش برد دیدار خود مقابل ماشین‌سازی را دریافت خواهند کرد. 
آبی‌پوشان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی به برتری رسیدند و قرار است پاداش برد این بازی را امروز دریافت کنند. اینطور که گفته می‌شود طبق برنامه، استقلالی‌ها در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان تهران می‌روند. البته یک اشکال وجود دارد که به دلیل مساعد نبودن شرایط زمین این ورزشگاه هیچ بعید نیست بازی به ورزشگاه دیگری منتقل شود. شاید مسئولان برگزاری مسابقه ورزشگاه دستگردی را برای این جدال انتخاب کنند.
 

Page Generated in 0.0056 sec