printlogo


کد خبر: 219504تاریخ: 1399/9/9 00:00
مصاحبه

 ابراهیم‌زاده: تیم داوری بدون VAR تصمیمش را عوض کرد

مسعود ابراهیم‌زاده، مدافع ذوب‌آهن معتقد است با اینکه در فوتبال ایران VAR وجود ندارد اما داور مسابقه با پیکان، در تصمیمی شجاعانه پنالتی که علیه اصفهانی‌ها گرفته بود را برگرداند. ابراهیم‌زاده در مورد سومین تساوی ذوب‌آهن در فصل جدید لیگ برتر می‌گوید: «بازی خوبی بود و ما برای برد آمده بودیم. باز هم سر یک اتفاق گل خوردیم. به قول فوتبالی‌ها باید چک اول را بخوریم تا بعدش به خودمان بیاییم. توانستیم گل را زود جبران کنیم. می‌توانستیم بازی را ببریم ولی این اتفاق نیفتاد.» مدافع ذوب‌آهن درباره داوری‌های بازی ذوب‌آهن و استفاده از VAR وطنی در بازی با پیکان هم توضیح می‌دهد: «نتایج دو بازی گذشته حق‌مان نبود. بازی با فولاد ما برنده بازی بودیم. آن پنالتی که علیه ما گرفته شد، هم بیرون از محوطه بود و هم اینکه اصلاً خطا نبود. در بازی با ماشین‌سازی دقیقه یک اخراجی دادیم. در این بازی هم آن اتفاقات باز هم در حال رخ دادن بود که خدا را شکر با اعتراض‌هایی که انجام دادیم، داور چهارم با داور وسط صحبت کردند و نمی‌دانم فیلم را از کجا دیدند و ایشان تصمیم‌شان را عوض کردند.»
 
 
 قریشی:  باید از داور بازی ذوب‌آهن و پیکان تقدیر شود
محمد قریشی، مدافع ذوب‌آهن از اینکه تیمش در هفته سوم به‌خاطر اشتباهات داوری ضربه نخورد، خوشحال است. قریشی درباره تساوی با پیکان می‌گوید: «در دو بازی ابتدایی به تساوی رسیده بودیم و تمام برنامه‌های ما کسب 3 امتیاز بود. چند موقعیت صددرصد گلزنی در نیمه اول داشتیم ولی باز هم ما ابتدا گل اول را دریافت کردیم که خدا را شکر فرشاد محمدی‌مهر و میلاد جهانی تیم را خیلی زود به بازی برگردانند. در نیمه دوم هجومی‌تر بازی کردیم. هرچند تیم حریف دفاعی بازی می‌کرد و بازی را بسته بود و چند موقعیت داشتیم، ولی نشد 3 امتیاز را کسب کنیم ولی خدا را شکر توانستیم یک امتیاز کسب کنیم.» مدافع ذوب‌آهن در مورد استفاده داور از VAR وطنی هم توضیح می‌دهد: «باید از داور وسط و کمک‌هایش و داور چهارم و ناظر بازی تشکر کنیم که مردانگی کردند و حداقل کاری که کردند، دیدن آن صحنه بود. واقعاً در آن صحنه هیچ اتفاقی نیفتاد. اگر این پنالتی به ضرر ما اعلام می‌شد، به قول قاسم حدادی‌فر اتفاقات جنجالی برای ذوب‌آهن تکمیل می‌شد. خدا را شکر داور وسط صحنه را دید و تصمیمش را عوض کرد. امیدوارم از این داور تقدیر شود.»
 
 
 خالقی‌فر: برد خانگی مقابل ذوب‌آهن را می‌خواهیم
رضا خالقی‌فر که در فصل گذشته در پارس‌جنوبی مدت کوتاهی با سیروس پورموسوی همکاری می‌کرد، این‌بار در صنعت‌نفت آبادان بار دیگر در کنار او حاضر شده و امیدوار به موفقیت با پیراهن زردپوشان است. هافبک سابق پرسپولیس درباره شرایط تیمش می‌گوید: «نفت بازیکنان زیادی از دست داده و همانطور که دیدید در هفته اول هم به‌دلیل محرومیت نتوانست از بازیکنان جدید خود استفاده کند. کار سختی پیش روی ما قرار دارد. هوادارانی هستند که موفقیت تیم بزرگترین دلخوشی آنهاست و این مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند. کاملاً به این موضوع آگاه هستیم و در هر بازی با بالاترین توان برای این هدف می‌جنگیم. نیاز به هماهنگی بیشتری داریم و خیلی زود به تیمی که دلخواه کادر فنی و بخصوص هواداران است تبدیل خواهیم شد. با این حال خوشبختانه تا به اینجای فصل هم امتیازات خوبی به دست آورده‌ایم و اگر بدشانس نبودیم برابر پرسپولیس هم می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم.» خالقی‌فر در مورد تقابل این هفته مقابل ذوب‌آهن ادامه می‌دهد: «ما تنها به برد خانگی برابر ذوب‌آهن تمرکز کرده‌ایم. برای دستیابی به روند صعودی که در نظر داریم باید در این بازی خانگی به برتری دست پیدا کنیم.»

 


Page Generated in 0.0044 sec