printlogo


کد خبر: 219497تاریخ: 1399/9/9 00:00
خبر

 هافبک صنعت‌نفت لژیونر شد
جعفر سلمانی که در آکادمی فوتبال صنعت‌نفت آبادان پرورش یافته بود، با قراردادی دوساله به باشگاه پورتیموننزه پرتغال در لیگ برتر این کشور پیوست و بامداد دیروز تهران را به مقصد این کشور ترک کرد. سرمربیگری تیم پورتیموننزه پرتغال بر عهده پائولو سرجیو است که در فصل 98-97 سرمربی صنعت‌نفت بود.
 
تمرین سپاهان از امروز در اصفهان
تیم فوتبال سپاهان که جمعه گذشته و در هفته سوم لیگ برتر سه امتیاز مهم را در خانه تراکتور به دست آورد، دیروز راهی اصفهان شد. بازیکنان سپاهان که جمعه‌شب گذشته را در تبریز سپری کردند، دیروز در این شهر تمرینات ریکاوری را پشت سر گذاشتند و طبق برنامه ساعت ۱۶ به اصفهان برگشتند. شاگردان محرم نویدکیا از امروز تمرینات‌شان را برای انجام بازی مقابل سایپا از سر می‌گیرند.
 
خانزاده و خرم‌الحسینی به مس می‌رسند
تراکتور در حالی برابر سپاهان شکست خورد که محمدرضا خانزاده و محمد خرم‌الحسینی به‌دلیل مصدومیت در این بازی غایب بودند. روند درمان آسیب‌دیدگی این دو بازیکن مثبت بوده و کادر پزشکی تراکتور در تلاش است آنها را برای بازی چهارشنبه مقابل مس رفسنجان در دسترس کادر فنی قرار دهد. تراکتور اما در این بازی مهدی تیکدری و محمد مسلمی‌پور را به‌دلیل مثبت شدن تست کرونا در اختیار نخواهد داشت و این دو بازیکن دوران قرنطینه را پشت سر می‌گذارند.
 
مدافع سایپا رباط پاره کرد
امید دره، مدافع سایپا که در هفته اول و بازی با پرسپولیس به میدان رفت، در تمرینات سایپا دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد. این مصدومیت در نهایت با پارگی رباط صلیبی دره همراه شد و این بازیکن 6 تا 7 ماه از میادین فوتبال دور خواهد ماند. مجید علیاری، مهاجم سایپا که در بازی با نساجی به‌دلیل مصدومیت حضور نداشت، با رفع آسیب‌دیدگی‌اش می‌تواند به بازی با سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر برسد.

Page Generated in 0.0058 sec