printlogo


کد خبر: 219401تاریخ: 1399/9/6 00:00
گل‌گهر سیرجان یک- فولاد خوزستان یک
توقف قلعه‌نویی مقابل نکو

 
بازی گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان بدون شک یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم بود. جایی که امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام مقابل هم قرار گرفتند. تقابل ۲ بازیکن پیشین استقلال که در مقطعی هم به عنوان استاد و شاگرد کنار هم بودند. البته قلعه‌نویی و نکونام چند بار با هم به مشکل خوردند و حتی کارشان به شکایت و شکایت‌کشی هم رسید اما در نهایت همه چیز ختم به خیر شد. 
آخرین دعوا و درگیری آنها هم به بازی فصل قبل سپاهان و فولاد برمی‌گردد که در پایان بازی به انتقاد از یکدیگر پرداختند. با همه این اتفاقات، نکونام در ورود به سیرجان با استقبال گرم باشگاه گل‌گهر مواجه شد تا خاطرات تلخ به فراموشی سپرده شود. قبل از بازی هم امیر قلعه‌نویی به سمت نیمکت فولاد رفت و با نکونام و دیگر اعضای تیم خوش و بش داشت. با این شرایط بازی شروع شد و ۲ تیم مقابل هم قرار گرفتند. گل‌گهر سیرجان شروع خوبی داشت و در همان دقایق ابتدایی به گل رسید. 
در دقیقه ۸ میلاد زکی‌پور با یک کنترل و عبور توپ از دو بازیکن تیم فولاد، سرنگون شد و توانست یک پنالتی از حریف بگیرد. به این ترتیب گادوین منشا پشت توپ ایستاد و ضربه نخست او را فروزان گرفت اما داور دستور به تکرار پنالتی داد و در ضربه دوم مهاجم نیجریایی با فریب فروزان بازی را یک بر صفر کرد. 
با این گل، کاملاً مشخص بود فولادی‌ها عقب نمی‌نشینند و سراپا حمله می‌شوند تا گل خورده را جبران کنند. تلاش فولادی‌ها بالاخره جواب داد و گل زدند. در دقیقه ۴۱ نفوذ بازیکنان فولاد از سمت چپ و ضربه آنها با دفع توپ همراه شد اما در ریباند محمد قاسمی‌نژاد به زیبایی دروازه خالی را باز کرد تا بازی یک بر یک شود و نیمه اول با همین ۲ گل به پایان برسد. 
در نیمه دوم هم شاهد یک بازی خوب و پایاپای از ۲ تیم بودیم اما دیگر گلی رد و بدل نشد تا تیم قلعه‌نویی بعد از ۲ پیروزی، در خانه مقابل فولاد خوزستان متوقف شود.

Page Generated in 0.0061 sec