printlogo


کد خبر: 219179تاریخ: 1399/9/3 00:00
سکوت؛ تنها پاسخ به معضل تیراندازی

مشکلات فدراسیون تیراندازی با ملی پوشان و سرمربی تیم ملی به مرحله‌ای رسیده که تقریباً همه سعی کرده‌اند خود را کنار بکشند. حداقل در ظاهر که اینطور نشان می‌دهد و هیچ کدام از مسئولان مربوطه  در این مورد اظهار نظری ندارند.
 البته شاید در نشست خبری روز سه‌شنبه رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک خبرهایی برای گفتن داشته باشد اما تا اینجای کار هر چه می‌شنویم حکایت از این دارد همه افرادی که به شکلی به این موضوع ورود کردند تا به این اختلاف پایان بدهند؛ پشیمان شده‌اند و نتیجه‌ای از ورودشان نگرفته‌اند. 
 از مردادماه که قرارداد الهام هاشمی، سرمربی تیم ملی تیراندازی به اتمام رسید، تا به امروز حرف و حدیث‌های زیادی در این رشته به وجود آمده و کار به جایی رسیده که دیگر اردوی تیم ملی تشکیل نمی‌شود  و ملی پوشان هم به نشانه قهر تمرینات گروهی را ترک کرده‌اند. 
سه ماه است که فدراسیون نتوانسته مسأله سرمربی تیم ملی را حل کند و این در حالی است که مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به مسأله ورود کردند. 
ابتدا مهین فرهادی‌زاد به عنوان معاون وزیر و طاهریان به عنوان نایب رئیس کمیته ملی المپیک با الهام هاشمی جلسه گذاشتند و سپس جلسات مشترکی با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی برگزار شد. 
حتی رضا صالحی امیری هم دو جلسه برای رفع این مشکل برگزار کرد و نصرالله سجادی هم که کمتر به این مسائل ورود می‌کند؛ با توجه به اهمیت رشته تیراندازی جلساتی را با طرفین دعوا برگزار کرد اما تا اینجای کار نتیجه‌ای به دست نیامده است. 
 جالب است که هیچ کدام نمی‌خواهند در این مورد صحبت کنند به طوری که وقتی با رئیس فدراسیون تماس می‌گیریم؛ او می‌گوید نمی‌خواهد هیچ موضوعی از زبان او منعکس شود و سرمربی تیم ملی هم فعلاً ترجیح می‌دهد تماس‌هایش را بی‌پاسخ بگذارد. مسئولان کمیته هم گویا خیلی نمی‌دانند که بعد از نشست‌هایشان با اهالی تیراندازی چه اتفاقی افتاده؛ چون از حرف‌های کیکاووس سعیدی چیز خاصی به دست نمی‌آید. این بی‌خبری و سکوت در حالی وجود دارد که هر روز به المپیک نزدیک‌تر می‌شویم و فرصت‌ها در تیمی که می‌توان برای حضوری موفق در المپیک به آن دل بست از دست می‌رود.
 

Page Generated in 0.0057 sec