printlogo


کد خبر: 219176تاریخ: 1399/9/3 00:00
پیکان یک شهرخودرو صفر
تارتار مچ رحمتی را خواباند

بازی پیکان و شهرخودرو شنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس شروع شد اما ۲۴ دقیقه از این بازی نگذشته بود که بارش شدید باران، باعث شد داور بازی را لغو کند. به همین دلیل بازی با ۲۴ ساعت تأخیر دیروز (یکشنبه) ادامه پیدا کرد. نکته جالب این است که هر ۲ تیم با همان ترکیب روز قبل خود به میدان رفتند و تغییری نداشتند. در این بازی ۲ بازیکن اصلی تیم‌ها غایب بودند. معین عباسیان هافبک پیکان در بازی هفته اول مقابل صنعت‌نفت آبادان مصدوم شده بود و امین قاسمی‌نژاد که در بازی هفته اول ۲ گل زد، دچار مصدومیتی جزئی شد و ۳ بازی آینده تیمش را از دست داد. 
با این شرایط پیکان با ترکیب محمد دریس، حجت حق‌وردی، شاهین طاهرخانی، مجید عیدی، سیدمحمد ستاری، محمد خدابنده‌لو، حسین پورامینی، نادر محمدی، آرش قادری، امیر روستایی و ابراهیم صالحی مقابل شهرخودرو قرار گرفت. 
مهدی رحمتی هم برای بازی هفته دوم تیمش، از بازیکنانی نظیر میلاد فراهانی، محمدعرفان معصومی، علی نعمتی، حسن جعفری، بهتاش میثاقیان، اکبر صادقی، امیرحسین کریمی، صادق صادقی، روح‌الله سیف‌اللهی، آراد جعفرزاده و رحمان جعفری استفاده کرد که ظاهراً نبود قاسمی‌نژاد خیلی به چشم آمد. چون برخلاف بازی قبلی، شهرخودرو در مقابل پیکان موقعیت‌های چندانی نداشت. 
در مقابل، پیکان که به دنبال جبران شکست مقابل صنعت‌نفت آبادان بود، خیلی خوب کار کرد و فرصت‌های خوبی هم به دست آورد. پیکان در دقیقه ۵۰ صاحب پنالتی شد که امیر روستایی پشت توپ رفت اما نتوانست آن را گل کند. این مساله پیکانی‌ها را ناامید نکرد تا همچنان تیم برتر میدان باشند. شاگردان تارتار آنقدر خوب کار کردند که خیلی زود هم بعد از این پنالتی به گل رسیدند. در دقیقه ۵۷ این آرش قادری بود که توانست دروازه میلاد فراهانی را باز کند. بعد از این گل، شهرخودرو خیلی تلاش کرد بازی را به تساوی بکشاند اما موفق نبود تا پیکان برنده میدان باشد.

Page Generated in 0.0064 sec