printlogo


کد خبر: 219093تاریخ: 1399/9/2 00:00
حاشیه

نگران آقایی شدیم 
در اواسط نیمه اول بازی پرسپولیس-صنعت و در حالی که نزدیک محوطه جریمه نفت توپ روی هوا بود، برخورد سعید آقایی با بازیکن نفت مصدومیت سخت مدافع چپ پرسپولیس را به‌همراه داشت. در این صحنه آقایی طوری به زمین افتاد که پزشک تیم پرسپولس حتی قبل از اینکه داور مسابقه بازی را قطع کند با سرعت خودش را به شماره 77 تیمش رساند. 
در لحظه اول با ضرباتی که دکتر حقیقت به صورت آقایی می‌زد به نظر می‌رسید این بازیکن بیهوش شده و شرایط خطرناکی دارد تا جایی که بیننده تلویزیونی هم نگران او می‌شد اما بعد از لحظاتی مشخص شد آقایی شرایط بدی ندارد و می‌تواند بازی کند. البته در ادامه مسابقه و تا پایان نیمه نخست این بازیکن در اثر آن ضربه گیج به نظر می‌رسید.
 
شادی عجیب پنالتی!
آنچه در صحنه پنالتی اتفاق افتاد آنقدر عجیب بود که پرسپولیسی‌ها را بعد از سوت اکبریان به یک شادی عجیب وا داشت. 
شادی بازیکنان شبیه شادی گل بود! اینکه در غیاب نعمتی و شیری یا یکی دیگر از هافبک‌ها، سیدجلال پاس تودر بدهد و کنعانی مثل یک مدافع یا هافبک کناری نفوذ کند و پنالتی بگیرد آنقدر عجیب بود که مدافع ملی‌پوش پرسپولیس را به وجد آورد و او همراه عبدی و سپس پهلوان بعد از اعلام پنالتی به شکل قابل توجهی خوشحالی کردند.
 
شیری شاکی شد
بعد از گل سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی، مهدی شیری مثل همیشه برای پرس روی شانه‌های بازیکن گلزن و ویژه کردن عکس شادی گل تیمش خیز برداشت اما نعمتی درست در همان لحظه‌ای که شیری دستانش را روی شانه‌های او گذاشته بود عمداً سر خورد تا شیری روی زمین بیاید. 
همین مسأله باعث شد شیری بعد از بلند شدن و در میانه شادی از نعمتی شاکی شود.

Page Generated in 0.0040 sec