printlogo


کد خبر: 219091تاریخ: 1399/9/2 00:00
مصاحبه

سیدجلال: چمن خیلی بلند بود
سیدجلال حسینی در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت آبادان گفت: «آنها مهره‌های خیلی خوبی داشتند که نسبت به بازی قبل به این تیم اضافه شده بودند اما بچه‌های ما خیلی خوب تلاش کردند و توانستیم سه امتیاز خیلی خوب را به دست بیاوریم.» وی در مورد کیفیت چمن ورزشگاه آزادی گفت: «همه چیز فقط این نیست که بازی‌ها انجام شوند. چمن خیلی بلند بود. باران هم آمده بود و توپ اصلاً روی زمین حرکت نمی‌کرد. چمن خیلی بلند بود و این مسأله هر دو تیم را خسته کرد. بچه‌های ما خوب شروع کردند و توانستیم نیمه دوم بازی را کنترل کنیم. سه امتیاز خیلی سختی را به دست آوردیم.» حسینی در مورد اینکه برخی معتقدند او به‌دلیل بالا رفتن سن ممکن است کیفیت لازم را در ادامه لیگ نداشته باشد، گفت: «فردا ریکاوری داریم و امیدوارم ریکاوری خوبی انجام بدهیم.»کاپیتان پرسپولیس در مورد وضعیت امید عالیشاه گفت: «امید از فردا (امروز) به تمرین می‌آید. روزهای سختی را داریم و امیدوارم همه کنار هم باشیم. درست است مشکلات زیادی از نظر مالی وجود دارد و به بچه‌ها و کادر فشار می‌آورد، ولی باید خودمان را برای کار گروهی آماده کنیم.»
 
 
شیری: توپ راه نمی‌رفت
مهدی شیری بعد از برد مقابل صنعت‌نفت آبادان گفت: «بازی سختی بود، باید سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم چون خیلی برای‌مان مهم بود. خدا را شکر این اتفاق افتاد.» مدافع پرسپولیس در مورد کیفیت چمن هم گفت: «واقعاً افتضاح است. تازه این همه باران آمده بود و توپ باید خوب حرکت می‌کرد، اما بعد از قطع بارندگی اصلاً توپ راه نمی‌رفت. باید به آن رسیدگی کنند.» شیری در مورد داوری این مسابقه گفت: «من هیچ‌وقت در مورد داوری صحبت نمی‌کنم اما ببینید چطور بود که یحیی گل‌محمدی اعصابش خورد شد و از کوره در رفت. دوست داشتیم داوری حرفه‌ای‌تر باشد. امیدوارم در این کارت قرمز تجدید نظر شود.» وی در مورد انتقاداتی که درباره دعوتش به تیم ملی مطرح شد، گفت: «حرفی ندارم. سرم را پایین می‌اندازم و کارم را می‌کنم و به هیچ حرفی هم کاری ندارم.»
 
 
امیری: باید به داوران کمک کنیم
وحید امیری پس از برتری مقابل صنعت‌نفت گفت: «این برد را به هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم. واقعاً بازی سنگینی بود و شرایط جوی وضعیت خوبی را برای ما فراهم نکرده بود. کیفیت زمین هم جالب نبود و چمن بلند بود. با وجود همه این سختی‌ها نباید کیفیت تیم نفت آبادان را نادیده بگیریم و خدارا شکر توانستیم سه امتیاز این بازی حساس را کسب کنیم.» هافبک پرسپولیس درباره عملکرد تیم داوری بازی گفت: «خودمان هم باید به داوران کمک کنیم زیرا فشار روی آنها خیلی زیاد است اما انتظار داریم همانگونه که خیلی مواقع ما آنها را درک می‌کنیم، داوران هم شرایط را درک کرده و قضاوت‌های بهتری داشته باشند.» امیری درباره ادامه یافتن رقابت‌های فوتبال با وجود شرایط کرونایی کشور گفت: «دوست داریم همچنان فوتبال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. مردم در خانه هستند و این سختی‌ها را تحمل می‌کنند و باید یک سرگرمی داشته باشند.»

 


Page Generated in 0.0046 sec