printlogo


کد خبر: 219086تاریخ: 1399/9/2 00:00
خبر

ادامه دوری آزمون از بازی‌های زنیت
در ادامه دیدارهای هفته پانزدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۷ دیروز (شنبه) در ورزشگاه اخمت آرنا به مصاف اخمت گروژنی رفت. سردار آزمون اما باز هم در لیست بازیکنان منتخب سرمربی برای این بازی، جایی نداشت. غیبت سردار آزمون در پنج مسابقه رسمی اخیر تیمش البته بنا به گفته برخی رسانه‌ها به دلیل مشکوک بودن او به ویروس کرونا و بیماری بوده است. او اما دیروز برای ششمین دیدار پیاپی در فهرست تیم زنیت سنت‌پترزبورگ مقابل اخمت گروژنی حضور نداشت. مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ از ابتدای فصل در ۱۱ مسابقه لیگ برتر روسیه حضور داشت و ۶ گل به ثمر رساند. او همچنین در یک دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر کلوب بروژ به میدان رفته بود اما در سه دیدار بعدی لیگ و دو بازی اروپایی جزو فهرست تیمش قرار نگرفت که همین موضوع هم باعث شد که دراگان اسکوچیچ برخلاف میلش او را برای اردوی اخیر تیم ملی فوتبال ایران و بازی مقابل بوسنی دعوت نکند.
 
 
دلیل اصلی صادر نشدن حکم اخراج کی‌روش
نشریه «ال‌ تمپو» کلمبیا در جدیدترین خبر در زمینه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی این کشور خبر داد مشکل مالی مانع از برکناری مرد پرتغالی نشده است. این در حالی است که در روزهای اخیر رسانه‌های کلمبیایی از برکناری حتمی این سرمربی خبر داده بودند. در گزارش منتشر شده در این نشریه اما آمده که دلیل اصلی اعلام نشدن برکناری کی‌روش بعد از شکست سنگین 6 بر یک مقابل کلمبیا پیدا کردن جانشین مناسب برایش است. درست است فدراسیون کلمبیا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند اما با کی‌روش در این زمینه توافق دارد و در صورت قطع همکاری می‌تواند به صورت اقساطی مطالبات کی‌روش را پرداخت کند. دلیل اصلی صادر نشدن حکم اخراج کی‌روش تنها پیدا کردن جایگزین مناسب است. فدراسیون فوتبال کلمبیا در این زمینه رینالد رویدا که سابقه مربیگری در کلمبیا از سال 2004 تا 2006 را دارد در نظر داشت ولی این موضوع به نتیجه نرسید. اسم‌های دیگری برای جانشینی کی‌روش مطرح است ولی تا زمان انتخاب مربی جدید کی‌روش روی نیمکت تیم ملی کلمبیا خواهد ماند.اخبار مربوط به برکناری کی‌روش در روزهای اخیر اما به طور عجیبی باعث خوشحالی برخی مخالفان او در ایران شده است.
 
طارمی بالاخره در ترکیب پورتو
ستاره ایرانی پورتو یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل فابریل دو باریرو است. در یکی از مسابقات مرحله سوم جام حذفی فوتبال پرتغال، تیم پورتو با بهره‌مندی از مهدی طارمی در لیست نفراتش، از ساعت ۱۸ دیشب (شنبه) میهمان تیم دسته سومی فابریل دو باریرو بود. مهدی طارمی که پس از پیوستن به پورتو در هفت مسابقه لیگ برتر پرتغال و دو دیدار لیگ قهرمانان اروپا حضور تعویضی داشت، دیشب برای نخستین بار در ترکیب تیمش مقابل فابریل دو باریرو قرار گرفته است. مهاجم ایرانی پورتو در دیدار اخیرشان مقابل پورتیموننسی که به‌ عنوان یار جانشین در نیمه اول به میدان رفته بود، موفق به زدن نخستین گل خود با پیراهن باشگاه جدیدش شد و دیروز در ترکیب تیمش حضور داشت. تیم فوتبال پورتو که دیشب نخستین بازی خود در جام حذفی را انجام می‌داد، با چهار پیروزی، یک مساوی و دو شکست ۱۳ امتیاز دارد و در رده چهارم جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد.
 

 


Page Generated in 0.0060 sec