printlogo


کد خبر: 219079تاریخ: 1399/9/2 00:00
هفته اول لیگ یک
شروع هیجان و حاشیه

 
هفته اول لیگ یک امروز با انجام ۸ بازی در شهرهای مختلف شروع می‌شود. مسابقاتی که همیشه با هیجان و حواشی زیادی همراه بوده. رقابت‌های لیگ یک در حالی از امروز استارت می‌خورد که این فصل تیم‌های زیادی مدعی صعود به لیگ برتر هستند. از مس کرمان و بادران تهران گرفته تا استقلال خوزستان، ملوان بندرانزلی، پارس جنوبی جم و... . اما باید ۳۴ هفته منتظر ماند و دید در نهایت کدامیک به خواسته خود می‌رسند و تا پایان رقابت‌ها چند بار سرمربی تیم‌ها تغییر پیدا می‌کند. مسأله مهم دیگر اینکه کدام تیم‌ها از حضور در لیگ یک به خوبی استفاده می‌کنند و در نهایت راهی دسته پایین‌تر یعنی لیگ ۲ می‌شوند. با همه اما و اگرها لیگ یک امروز شروع می‌شود و رقابت‌ تیم‌ها استارت می‌خورد. در مهم‌ترین بازی این هفته، مس کرمان میهمان گل‌ریحان البرز است. مس کرمان فصل گذشته تا یک قدمی صعود پیش رفت اما تنها یک گل کمتر باعث شد نتواند راهی لیگ برتر شود تا آلومینیوم به سطح اول فوتبال ایران برسد. 
مسی‌ها این فصل با رضا مهاجری کار خود را شروع کرده‌اند و قرار است امروز میزبان تیمی باشند که به تازگی سرمربی خود را شناخته است. البته میثم منیعی در هفته‌های پایانی فصل گذشته هم هدایت گل‌ریحان البرز را برعهده داشت اما چند بار آمد و رفت مربیان مختلف، باعث شد در نهایت منیعی هفته گذشته رسماً به عنوان سرمربی جدید تیم کرجی انتخاب شود و تیمش را برای این بازی مهم آماده کند. استقلال خوزستان دیگر تیم مدعی این فصل است که با هدایت امیر خلیفه‌اصل امروز از بادران تهران پذیرایی خواهد کرد. خیبر خرم‌آباد هم که امتیاز تیم کارون اروند خرمشهر را خریده و راهی لیگ یک شده، با سرمربیگری امید روانخواه امروز به مصاف تیم تازه‌وارد چوکای تالش می‌رود. فجرسپاسی با خوشه‌طلایی ساوه بازی می‌کند، نود ارومیه مقابل هوادار قرار می‌گیرد و تیم تازه‌وارد استقلال ملاثانی میزبان رایکا بابل است. ملوان با مازیار زارع هم امروز از قشقایی شیراز پذیرایی خواهد کرد اما تیم‌های تازه سقوط کرده بوشهری هم امروز کار سختی دارند. 
شاهین با تیم تازه‌ صعود کرده شهرداری آستارا بازی می‌کند و پارس جنوبی جم هم میهمان آرمان‌گهر است. برنامه کامل مسابقات هفته اول لیگ یک به این شرح است:
 
یکشنبه 2/9/99
آرمان‌گهر سیرجان- پارس جنوبی جم ۱۴:۴۵
رایکا بابل- استقلال ملاثانی ۱۴:۴۵
ملوان بندرانزلی- قشقایی شیراز ۱۴:۴۵
گل‌ریحان البرز -مس کرمان ۱۵:۰۰
هوادار تهران- نود ارومیه ۱۵:۰۰
فجرسپاسی- خوشه‌طلایی ساوه ۱۵:۰۰
خیبر خرم‌آباد- چوکای تالش ۱۵:۰۰
شاهین بوشهر -شهرداری آستارا ۱۵:۱۵
استقلال خوزستان- بادران تهران ۱۵:۳۰

Page Generated in 0.0050 sec