printlogo


کد خبر: 219060تاریخ: 1399/9/2 00:00
استوری ایسکو

 
هومن جعفری
 
کار به جایی رسیده که استقلالی‌ها کلاً باید درحالت «استند داون» بروند اینور و آنور! یا از آنها فایل صوتی بیرون
می‌آید یا فایل تصویری! احتمالاً به زودی باشگاه اعضایش را ممنوع التصویر، ممنوع الصوت و ممنوع الفحش می‌کند!
***
اینکه گادوین منشا در هفته دوم لیگ با سه گل زده آقای گل فعلی مسابقات شده نشان می‌دهد که یا برخلاف تهران در سیرجان تخت‌خواب‌ها فلزی هستند و به این راحتی شکسته نمی‌شوند یا امیرخان قلعه‌نویی که تولدش هم هست، یکطوری با منشا صحبت کرده که استاد ماست‌ها را کیسه کند!
به هر حال هرکدامش که هست دم امیرخان گرم!
***
ایسکو بازیکن متوسط و نیمکت‌نشین رئال که سالهاست در این تیم مفت مفت می‌خورد و هیچ سود خاصی هم ندارد، دیروز بعد از انتشار شایعه جدایی قطعی‌اش از این تیم در نیم فصل، در استوری خفنی خطاب به هواداران رئال نوشت: «متأسفم یکسری جیره خور در فضای مجازی مشغول زدن من و ضربه زدن به رئال مادرید هستن تا به خیال خام خودشون مانع از موفقیت ما باشن ولی کور خوندین حیف نونا! مه فشاند نور و سگ عوعو کند و در نتیجه تک تکتون رو مورد عنایت شخصی خودم قرار می‌دم»
وی همچنین در مصاحبه با بخش ورزشی سایت اتحادیه اروپا تأکید کرد که اگر مشکل رئال اوست رضایتنامه‌اش را بدهند تا برود!
نتیجه اخلاقی: همه جای جهان متوسط‌ها می‌تازند! غم مخور!
***
نظر همه عزیزان را به تماشای ‌های‌لایت بازی سپاهان و آلومینیوم اراک جلب می‌کنیم. یک نگاهی به داوری داشته باشید جای دوری نمی‌رود!
***
تقریباً تمام مدافعان لیورپول مصدومند ولی یورگن کلوپ تأکید کرده که احتمالاً دنبال خرید بازیکن نباشند و از نفرات آکادمی استفاده کنند! لامصب اینقدر از روی مربیان ایرانی تقلید نکن! خودت باش!
 

Page Generated in 0.0055 sec