printlogo


کد خبر: 219058تاریخ: 1399/9/2 00:00
همه دیدند من جو را آرام می‌کردم
عمران‌زاده: آقای آذری مصاحبه‌های فکری را دوباره بخوان

حنیف عمران‌زاده، یکی از مربیان استقلال بود که در بازی با فولاد همواره سعی داشت بازی را آرام کند. 
حنیف که از واکنش‌های مدیرعامل باشگاه فولاد بشدت ناراحت است پیرامون این ماجرا حرف‌هایی به زبان می‌آورد. گفت‌و‌گوی او با ایران ورزشی را بخوانید.
***
عجب بازی پرحاشیه‌ای شد.
همینطور است. ما هم اصلاً فکرش را نمی‌کردیم بازی پرحاشیه شود، چون اصلاً دنبال حاشیه نبودیم اما انگار برخی فولادی‌ها دوست داشتند تنش ایجاد شود.
منظورت کیست؟
اسم نمی‌آورم چون همه بازی را دیدند اما منظورم همان شخصی است که به سمت نیمکت ما یورش برد و هر کاری خواست کرد. واقعاً برای من تحملش سخت است با این رفتارهایی که برخی فولادی‌ها انجام دادند مدیرعامل این باشگاه علیه ما حرف می‌زند. نمی‌دانم اگر اخلاق‌مداری مهم است چرا از تیم خودش شروع نمی‌کند.
سرمربی استقلال قبل از بازی مدام روی اخلاق‌مداری تأکید داشت.
همینطور است. محمود خان دنبال تنش نبود. بارها تأکید کرد ما باید اخلاقی بازی کنیم. همینطور هم بود. تیم ما دنبال حاشیه نبود. سعی کردیم فیرپلی را رعایت کنیم. سعی کردیم به حریف احترام بگذاریم. مصاحبه‌های آقای فکری قبل از بازی موجود است و آقای آذری برود نگاهی بیندازد به این مصاحبه تا متوجه شود ما دنبال چه بودیم. یک سؤال دیگر هم باید از مدیرعامل فولاد بپرسم؛ آقای کارت به کارت که نامش در فوتبال ایران معروف است کنار تیم شما چه می‌کند؟
خودت هم در جریان بازی بارها با بازیکنان دو تیم حرف زدی تا جو آرام شود. رفتار تو را دوربین‌ها ثبت کردند.
خدا را شکر که شما دیدید من چه رفتاری داشتم. باور کنید مدام دنبال آرام کردن اوضاع بودم. سعی کردم شرایط آرام باشد اما انگار برخی نمی‌خواهند قبول کنند که به‌دنبال افزایش تنش هستند. واقعاً برای برخی افکار متأسفم اما می‌خواهم به هواداران استقلال بگویم راه‌مان را با قدرت ادامه می‌دهیم.
درباره ماجرای 10 نفره بودن استقلال هم توضیحی داری؟
می‌گویند استادیوم ما بین‌المللی است ولی حتی یک تابلوی تعویض نداشتند. خیلی‌ها می‌گویند چرا تعویض نکردید، اما بدانند تابلوی تعویض دستی بود! نکونام 2 تعویض انجام داد و همزمان این تعویض‌ها با تعویض‌های ما یکی شد. حتی کمک‌داور خودش سورپرایز شده بود که این تابلوها دستی است. زمانی که دانشگر آسیب دید شیخ به رختکن رفت و 5، 6 دقیقه نبود. او رفته بود کفشش را عوض کند وگرنه ما همان زمان می‌خواستیم تعویض کنیم. حتی او را کنار خط بردیم ولی یکی از بازیکنان ما گفت زانوی من درد دارد به همین دلیل صبر کردیم تا تکلیف او مشخص شود.

Page Generated in 0.0054 sec