printlogo


کد خبر: 219050تاریخ: 1399/9/2 00:00
ناپولی – میلان؛ ساعت 23:15
دوئل بالانشین‌های غیرمنتظره

 
با از سرگیری مسابقات فوتبال باشگاهی در اروپا پس از دو هفته وقفه برای برگزاری بازی‌های ملی، هواداران سری A امشب در ورزشگاه سن‌پائولوی شهر ناپل شاهد یک بازی جذاب میان میلان و ناپولی خواهند بود، دو تیمی که برخلاف همه پیش‌بینی‌های پیش از شروع فصل، بعد از گذشت 7 هفته از لیگ به ترتیب اول و سوم هستند و تنها سه امتیاز میان آنها فاصله است. میلان در حالی بدون استفانو پیولی، سرمربی‌اش که به کرونا مبتلا شده به جنوب ایتالیا سفر می‌کند که می‌داند باختن در این بازی یعنی تحویل دادن صدر جدول به تیم میزبان یا دیگر تیم‌های تعقیب‌کننده. با این حال ناپولی تحت هدایت جنارو گتوسو هم می‌داند که پایان دادن به نوار بازی‌های بدون شکست متوالی میلان کار آسانی نیست حتی بدون حضور پیولی روی نیمکت این تیم.
گتوسو امشب در شرایطی در سن‌پائولو از اعضای تیم سابقش استقبال خواهد کرد که به جای پیولی، هم‌تیمی سابق خود در میلان و تیم ملی ایتالیا دانیله بونرا را روی نیمکت تیم رقیب خواهد دید. نه تنها پیولی بلکه دستیار او جاکومو مورلی هم در این بازی حضور ندارد و به همین دلیل مسئولیت راهنمایی بازیکنان میلان به دانیله بونرا سپرده شده است.
آمارها ناپولی را به کسب پیروزی در بازی امشب امیدوار می‌کنند. این تیم در 11 مصاف قبلی‌اش با میلان در سری A تن به شکست نداده و این یازده بازی شامل 6 پیروزی هم می‌شود. این آمار همچنین می‌گوید که ناپولی آخرین تیمی است که در 12 بازی متوالی یا بیشتر‌ مقابل میلان تن به شکست نداده است، اتفاقی که در فاصله سال‌های 1974 تا 1979 رخ داد.
ناپولی اگر می‌خواهد آن رکورد را تکرار کند، باید رکورد تحسین‌برانگیز میلان برای شکست‌ناپذیری در بازی‌های خارج از خانه را بشکند. تیم میهمان بازی امشب در 14 بازی خارج از خانه‌ قبلی‌اش در تمامی رقابت‌ها تن به شکست نداده و در آنها 9 بار پیروز شده است. آخرین باری که روند بازی‌های بدون باخت میلان از این طولانی‌تر شد و به 15 بازی رسید، سال 2004 بود که تحت هدایت کارلو آنچلوتی قرار داشت. میلان در سال‌های اخیر معمولاً از سفر‌های طولانی‌اش به جنوب کشور به ندرت نتیجه گرفته است بخصوص در مورد ناپولی که تنها یکی از 14 بازی‌اش مقابل این تیم را برده و 7 تای دیگر را باخته است.
ناپولی برای بازی امشب گران‌ترین بازیکنش ویکتور اوسیمهن را به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف در بازی‌های ملی در اختیار ندارد و باید جای او را با دریس مرتنس پر کند اما اگر به یک مهاجم یک تخصصی‌تر نیاز باشد، آندره‌آ پتانیا در ترکیب قرار خواهد گرفت. در خط دفاعی این تیم اما مشکلات بیشتری وجود دارد چرا که امیر رحمانی بازیکن کوزوویی و السید هیسای مدافع آلبانیایی تیم پس از بازگشت‌شان از بازی‌های ملی تست کرونای مثبت داشته‌اند. به این ترتیب جووانی دی‌لورنزو، دی‌ماریو رویی، کالیدو کولیبالی و کاستال مانولاس در خط دفاعی قرار خواهند گرفت. در میلان هم رافائل لئائو قطعاً به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود و دو مدافع دیگر تیم متئو موساکیو و آلسیو رومانیولی هم ممکن است به این بازی نرسند اما آنته ربیچ مهاجم کروات روسونری ‌‌‌‌که در ماه سپتامبر از ناحیه آرنج آسیب دید آماده بازگشت شده است و احتمالاً جای لئائو را می‌گیرد.
 
ترکیب احتمالی
ناپولی: مرت، دی‌لورنزو، مانولاس، کولیبالی، رویی، رویس، باکایوکو، لوسانو، الماس، اینسینیه و مرتنس
میلان: دونا روما، کالابریا، کیائر، رومانیولی، هرناندس، کسیه، ‌بن‌ناصر، سائل‌‌ماکرز، چالهانوغلو، ربیچ و ابراهیموویچ
 

Page Generated in 0.0043 sec