printlogo


کد خبر: 219045تاریخ: 1399/9/2 00:00
خبر

زلاتان به هم‌تیمی‌هایش پلی‌استیشن کادو داد
زلاتان ابراهیموویچ به پیشواز کریسمس رفته و به هم‌تیمی‌های خود پلی‌استیشن 5 هدیه کرده است.
سه نفر از اعضای تیم روسونری در استوری‌های اینستاگرام خود از این سوئدی 39 ساله به خاطر هدیه این کنسول پرطرفدار تشکر کرده‌اند. PS5 تازه به بازار آمده و خیلی‌ها تلاش می‌کنند این کنسول سونی را خریداری کنند اما امثال ماتئو موساکیو، سامو کاستیخو و رافائل لئائو خوشحال بودند از اینکه مجبور نیستند با استرس تلاش برای به دست آوردن آن خودشان را درگیر کنند.
موساکیو در اینستاگرام عکسی از PS5 در خانه‌اش گذاشت و زلاتان را تگ کرد. کاستیخو، بال اسپانیایی هم از هم‌تیمی خود تشکر کرد و عکسی از کنسول سونی روی ابرماشین لامبورگینی خود گذاشت. لئائو، مهاجم پرتغالی هم از سخاوت ستاره تیمش بهت‌زده به نظر می‌رسید و در حساب اینستاگرام خود نوشت: «بهترین بازیکن تاریخ، متشکرم.»
هواداران هم که نتوانسته بودند برای خودشان PS5 تهیه کنند از شوخ طبعی‌‍شان استفاده کرده و برای پست‌های اینستاگرامی کامنت گذاشتند. یکی نوشته بود: «بیخود نبود که گیر ما نیامد، این فوتبالیست‌های لعنتی همه را خریده بودند» و یکی دیگر نوشت: «ما خودمان را می‌کشیم تا صفحه داغون والمارت را با یک سگ که شبیه گوزن لباس پوشیده، به روز کنیم، زلاتان می‌تواند برای همه بازیکنان میلان PS5 بخرد و بینشان تقسیم کند».
زلاتان در سنی که خیلی از فوتبالیست‌ها چند سال از بازنشستگی‌شان می‌گذرد، ستاره میلان است و با گل‌های او تیمش توانسته در صدر جدول سری A قرار بگیرد. او در تنها پنج بازی در لیگ ایتالیا توانسته هشت گل بزند.
  
آرتتا: موش رختکن بد می‌بیند
میکل آرتتا مربی آرسنال گفت کسی که اخبار درگیری دنی سبایوس و داوید لوییز در جریان تمرین تیم را به بیرون لو داده، با مجازات مواجه می‌شود. رسانه‌ها خبر دادند این دو بازیکن بعد از تکل خشن سبایوس روی پای لوییز با هم درگیر شده‌اند و مدافع برزیلی حتی خونریزی هم داشته. مربی 38 ساله اسپانیایی این حادثه را «هیچ چیز» توصیف کرد و بیشتر نگران این بود که چرا خبرش علنی شده. آرتتا گفت: «اصلاً این را دوست ندارم که موضوع به بیرون درز کرده است. بالاخره متوجه می‌شوم که خبر از کجا بیرون رفته و همه باید بدانند این دقیقاً بر خلاف چیزی است که از اعضای تیم انتظار دارم. حریم خصوصی و اخبار محرمانه باید مورد توجه قرار بگیرد و کسی که این کار را کرده، بد می‌بیند.»
وقتی از او خواسته شد درباره حادثه توضیح بدهد، گفت: «تمرین خیلی جدی و سخت است و مسائلی از این دست زیاد اتفاق می‌افتد. این موضوعات در خود تیم خیلی زود حل و فصل می‌شود و چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد، هیچ مشکلی پیش نیامده.»
وقتی این خبر منتشر شد، سبایوس که در دومین فصل قرضی خود از رئال مادرید به سر می‌برد، به توئیتر آمد و با نوشتن کلمه «جعلی» کل ماجرا را تکذیب کرد.
 
امباپه 99 گله شد
گل دیرهنگام سسک فابرگاس از روی نقطه پنالتی بازگشت رویایی موناکو را کامل کرد که با دو گل کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن عقب افتاده بود. امباپه در نیمه اول بازی مقابل تیم سابقش دو گل زد تا آمار گلزنی‌اش برای قهرمان فرانسه به 99 گل برسد. کوین فولاند، مهاجم تیم ملی آلمان دو گل امباپه را جبران کرد و در نهایت تیم میزبان به پیروزی 3 بر 2 رسید. پاریسی‌ها با 24 امتیاز از 11 بازی در صدر جدول هستند و موناکو با 20 امتیاز در تعقیبشان. البته اگر لیل امشب لوریان را ببرد، 22 امتیازی می‌شود. توماس توخل که تیمش این هفته بازی تعیین‌کننده‌ای برابر لایپزیگ در لیگ قهرمانان دارد، گفت: «بیشتر متعجبم تا عصبانی. دو نیمه کاملاً متفاوت دیدم، در اولی کنترل کامل بازی دست ما بود و نیمه دوم همه چیز عوض شد، این مسئولیت ما است.» نیکو کوواچ مربی موناکو هم گفت: «وقتی باخت دوگله را با پیروزی عوض می‌کنی، کار خاصی انجام داده‌ای اما نمی‌خواهم خیلی به آن بپردازم. نمی‌توانیم در آن متوقف شویم.» پاری‌سن‌ژرمن با مصدومیت و محرومیت مواجه بود و نیمار که دو بازی کشورش در مقدماتی جام جهانی را از دست داد، در ورزشگاه لویی دوم تنها توانست روی نیمکت بنشیند.
 

Page Generated in 0.0060 sec