printlogo


کد خبر: 219038تاریخ: 1399/9/2 00:00
داور نگذاشت کلین‌شیت کنم
میرزازاد: نساجی می‌خواهد پدیده لیگ برتر باشد

نساجی در دومین هفته لیگ برتر تنها یک قدم تا شش امتیازی شدن فاصله داشت اما گل تراکتور در نهایت باعث شد یک امتیاز به نساجی برسد. نساجی بعد از برد در اولین بازی که با نتیجه ۳ بر صفر مقابل آلومینیوم اراک رقم خورد، در هفته دوم به مصاف تراکتور رفت و به کسب سه امتیاز این بازی نزدیک شد اما در نهایت بازی با مساوی به پایان رسید. آن هم با گل دقیقه ۸۲ حمید بوحمدان که مشکوک به آفساید بود.
 نیما میرزازاد دروازه‌بان تیم نساجی مازندران که در این بازی مثل ستاره درخشید و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، از اینکه تیمش نتوانست برنده باشد ناراحت است. 
میرزازاد درباره این بازی که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر انجام شد، می‌گوید: «بازی را خوب شروع کردیم و تا دقیقه ۷۰، ۸۰ سوار بر بازی بودیم. موقعیت‌های خیلی خوبی به وجود آوردیم اما متأسفانه یک گل آفساید 
خوردیم.»
 دروازه‌بان نساجی معتقد است اگر داور اشتباه نمی‌کرد، تیمش می‌توانست برنده میدان باشد: «اگر داور آن اشتباه را نمی‌کرد با برد از زمین بیرون می‌آمدیم. در آن صحنه اشکان دژاگه در آفساید بود اما دیگر آفساید را نگرفتند و گذشت.»
 نیما میرزازاد در مورد شرایط و اهداف نساجی در لیگ بیستم توضیح می‌دهد: «با آمدن آقای فاضلی تیم‌مان شرایط خوبی پیدا کرد. تمرینات مستمری داشتیم و  روی نقاط ضعف کار کردیم. به قول آقای فاضلی نساجی می‌تواند پدیده لیگ باشد. امیدوارم امسال به این مهم دست پیدا کنیم و هم پدیده لیگ باشیم و هم نگاهی به بالای جدول داشته باشیم.»
 میرزازاد که در دو بازی ابتدایی لیگ به خوبی کار کرد و تنها یک گل خورده، در این باره ادامه می‌دهد: «عملکرد خودم در این دو هفته خوب بوده اما بازی‌های مهم‌تری پیش رو داریم. خودم هدف‌های بزرگی دارم و امیدوارم همین روند را ادامه بدهم تا به هدفم برسم. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. وظیفه من این است که گل نخورم. بازی با تراکتور برای ما تمام شد و به بازی بعدی فکر می‌کنم.» دروازه‌بان نساجی با اشاره به شیوه بازی تیمش و تراکتور در بازی هفته دوم، می‌گوید: «شکل تیمی ما خوب بود و تراکتور موقعیت زیادی نداشت. بچه‌ها در بازی دفاعی عالی بودند. اگر اشتباه داور نبود می‌توانستیم این بازی را هم بدون گل خورده تمام کنیم.»

Page Generated in 0.0051 sec