printlogo


کد خبر: 219036تاریخ: 1399/9/2 00:00
مصاحبه

 مالکی: سال متفاوتی رقم می‌زنیم
حسین مالکی مهاجم سایپا که در بازی با نفت مسجدسلیمان گل یک امتیازی تیمش را زد، درباره این بازی از هفته دوم می‌گوید: «از لحاظ فیزیکی و جنگندگی شاهد بازی خوبی بودیم. هر چند برای کسب سه امتیاز به زمین رفتیم اما متأسفانه نتوانستیم برد را به دست آوریم. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی با رسیدن به آمادگی بیشتر، حتماً پیروزی را به دست می‌آوریم. تیم سایپا امسال اهداف بزرگی را دنبال می‌کند و امیدوارم بتوانیم برخلاف فصل گذشته که این تیم جوان با وجود بازی‌های خوبش در جایگاه خوبی قرار نگرفت، امسال با کسب نتایج خوب جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.» مالکی که بعد از گل به نفت مسجدسلیمان شادی نکرد، درباره این اتفاق توضیح می‌دهد: «فوتبال حرفه‌ای‌ام را از مسجدسلیمان شروع کردم. برای احترام به مردم خوب این شهر تصمیم گرفتم پس از گلزنی شادی نکنم.» مهاجم سایپا در رابطه با کار کردن زیر نظر ابراهیم صادقی می‌گوید: «سایپا کادر فنی جوان و باانرژی دارد که برای به موفقیت رساندن تیم هر لحظه در تلاش هستند. ابراهیم صادقی نشان داده اهمیت زیادی برای بازیکنان جوان قائل است. امیدوارم با همدلی، کنار هم بودن و سخت کار کردن، بتوانیم سال متفاوتی را برای سایپا رقم بزنیم.»
 
 
 فخرالدینی: لیگ را تعطیل نکنید 
میلاد فخرالدینی مدافع تراکتور معتقد است بازی‌های لیگ برتر نباید لغو شود. فخرالدینی درباره تساوی هفته دوم مقابل نساجی می‌گوید: «بازی خوبی داشتیم و فکر می‌کنم مستحق برد بودیم اما متأسفانه توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. حالا خارج از خانه مساوی هم خوب است و نتیجه بدی نیست. فکر می‌کنم اگر بازی‌های داخل خانه را ببریم و خارج از خانه مساوی شویم، زودتر هم قهرمان خواهیم شد.» مدافع تراکتور در مورد عملکرد داور هم توضیح می‌دهد: «فکر می‌کنم آقای کرمانشاهی و کمک‌هایش عملکرد بسیار خوبی داشتند و فوق‌العاده داوری کردند و من فکر نمی‌کنم ادعای باشگاه نساجی درست باشد.» میلاد فخرالدینی در رابطه با احتمال لغو بازی‌ها می‌گوید: «امیدوارم بازی‌ها برگزار شود تا از شرایط بازی دور نشویم. اگر قرار باشد دو هفته یک بار بازی کنیم بدن از شرایط مسابقه در می‌آید و اکثر بازی‌ها مساوی می‌شوند.» فخرالدینی درباره بازی با سپاهان هم توضیح می‌دهد: «سپاهان تیم خوبی است اما ما به سه امتیاز نیاز داریم و امیدوارم برنده شویم. سپاهان همیشه قدرتمند است و اگر به نفرات نگاه کنیم بازیکنان خیلی خوبی دارد و کادرفنی خوبی هم آمده بالای سرش. فکر کنم نیاز به زمان دارد.»
 
 
 آقاخان: گل سپاهان کاملاً آفساید بود
مرتضی آقاخان مهاجم آلومینیوم اراک معتقد است گل سپاهان آنقدر واضح آفساید بود که اصلاً نیازی به کارشناسی و دیدن دوباره فیلم آن نبود. آقاخان درباره شکست هفته دوم مقابل سپاهان می‌گوید: «بازی خیلی خوب و منسجمی را مقابل سپاهان داشتیم و با اینکه فرصت برای آماگی تیم بابت این مسابقه کم بود اما منسجم و هماهنگ در این مسابقه ظاهر شدیم. از همان دقایق ابتدایی توپ و میدان در اختیار ما بود و مقابل سپاهان که امسال یکی از تیم‌های پرمهره لیگ برتر بدون شک هستند، یک بازی با برنامه را داشتیم که گل حریف که کاملاً آفساید بود شیرازه تیم آلومینیوم را از هم پاشید. تا قبل از این گل هیچ موقعیتی به سپاهان نداده بودیم اما گلی را حریف زد و داور قبول کرد که به زعم صحبت‌های همه کارشناسان آفساید بود. آنقدر این گل آفساید بود که احتیاجی اصلاً به بازبینی دوباره صحنه آن نیست. درست است که بازنده این بازی بودیم و نتوانستیم انتظارات کادرفنی و هواداران و مدیران باشگاه را برآورده کنیم اما باور کنید در بازی با سپاهان حق‌مان باخت نبود.»

Page Generated in 0.0055 sec