printlogo


کد خبر: 219032تاریخ: 1399/9/2 00:00
لیگ یک

 آقای گل لیگ ۲ در آرمان‌گهر
علی وزیری‌پناه آقای گل فصل گذشته لیگ دسته ۲ که ابتدای فصل نقل و انتقالاتی به هوادار تهران پیوسته بود پس از فسخ قرارداد با این تیم، با امضای قراردادی به آرمان‌گهر سیرجان پیوست و شاگرد قاسم شهبا شد. او  فصل گذشته در تیم دسته دومی شهرداری بم توانست ۱۵ گل بزند.
 
بازگشت مهرآزما بعد از ۳ فصل
محمدحسین مهرآزما بازیکن فصل گذشته گل‌ریحان البرز با امضای قراردادی پس از ۳ فصل دوری از پارس جنوبی جم، بار دیگر به عضویت این تیم درآمد. مهرآزما سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران، پدیده مشهد، مقاومت تهران، شهرداری ماهشهر، تراکتور و مس رفسنجان را در کارنامه دارد.
 
۴ بازیکن جدید در رایکا
جواد علی‌بابایی وینگر فصل گذشته تیم شهرداری تبریز با عقد قراردادی رسمی به رایکا بابل پیوست. این وینگر قزوینی سابقه حضور در تیم‌های نیروی زمینی، راه‌آهن و علم و ادب تبریز را در کارنامه دارد. بنیامین شهیدپور هافبک سابق قشقایی هم با عقد قراردادی رسمی به تیم رایکا بابل پیوست. شهیدپور سابقه حضور در تیم‌های استقلال جنوب، پرسپولیس پاکدشت و قشقایی شیراز را در کارنامه دارد. علیرضا سیار مدافع سابق استقلال تهران دیگر بازیکنی بود که به جمع شاگردان نادر دست‌نشان ملحق شد. این مدافع مازندرانی سابقه حضور در تیم‌های ماشین‌سازی، نساجی، گل‌گهر، پیکان، راه‌آهن و استقلال تهران را در کارنامه دارد. ایمان عباس‌زاده مدافع سابق نساجی هم با امضای قراردادی رسمی به عضویت تیم رایکا بابل درآمد. عباس‌زاده سابقه حضور در تیم‌های استقلال تهران، نساجی و مقاومت تهران را در کارنامه دارد.
 
غیبت ۵ بازیکن آستارا مقابل شاهین
سیداحمد آهی، ابراهیم بزرگی، پژمان ثباتی، محمد آزادطلب و آیدین مسعودی ۵ بازیکن شهرداری آستارا هستند که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم‌شان در برابر شاهین شهرداری بوشهر نخواهند بود. در این بین پژمان ثباتی برترین مهاجم گلزن شهرداری‌چی‌ها محسوب می‌شود که نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. او فصل گذشته با به ثمر رساندن ۹ گل در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور رقابت تنگاتنگی با سایر مهاجمان برای کسب عنوان آقای گلی داشت.

Page Generated in 0.0040 sec