printlogo


کد خبر: 219031تاریخ: 1399/9/2 00:00
خبر

 بازگشت محمد دریس به پیکان
محمد دریس، دروازه‌بان فصل گذشته صنعت‌نفت آبادان که در نقل و انتقالات تابستانی به پیکان پیوسته بود، با اختلاف نظر در خصوص مسائل مالی در قراردادش مواجه شد و این مسأله باعث شد تا او در هفته اول بازی‌ها مقابل تیم سابقش قادر به همراهی شاگردان مهدی تارتار نباشد. اکنون طی هماهنگی و مذاکرات مجددی که بین طرفین صورت گرفته، این دروازه‌بان به جمع پیکانی‌ها بازگشته و از دیدارهای آتی در صورت صلاحدید کادرفنی تیم را همراهی خواهد کرد. پیکان با وحید شیخ‌ویسی، مهدی امینی، محمد دریس و علیرضا رضایی در رقابت‌های این فصل به عنوان لیست گلرهایش حاضر خواهد شد.
  
چرا قاسمی‌نژاد سمت فکری رفت؟
در پایان بازی فولاد – استقلال محمد قاسمی‌نژاد به سمت محمود فکری رفت تا به او خسته نباشید بگوید اما حرف‌هایی را شنید که باورش برایش کمی سخت بود. محمد که خوب می‌دانست محمود فکری از شکست در دقایق پایانی خیلی ناراحت است در برابر این حرف‌ها لبخند تلخی زد و راهش را گرفت و رفت اما متأسفانه یکی از دوربین‌ها تصاویر و حرف‌هایی که سرمربی تیم استقلال زد را ثبت کرد و به سرعت این دیدار و مکالمه کوتاه پخش شد. محمد قاسمی‌نژاد که بازیکن اهل بابل تیم فولاد خوزستان به شمار می‌رود در دوره اول حضور محمود فکری در نساجی شاگرد این مربی بوده و به همین بهانه در پایان بازی به سمت سرمربی سابق خود رفت تا به او خسته نباشید بگوید که ‌ای کاش این کار را انجام نمی‌داد؛ هر چند که اصلاً پیش‌بینی نمی‌کرد چنین حرف‌هایی را بشنود.
 
گل احمدزاده تقدیم به مدیرعامل فولاد
فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس، در فولاد هم نشان داد که کماکان یک بازیکن گلزن است. نکته جالب اینجاست که احمدزاده با وجود اینکه بازیکنی ریزنقش است اما همواره بیشتر گل‌هایش را با ضربه سر به ثمر می‌رساند. کاری که در بازی با استقلال کرد و نشان داد در میان مهاجمان بلندقد و مدافعان محکم حریف می‌تواند با جاگیری و هوشی که دارد ضربه کاری را وارد کند. احمدزاده پس از به ثمر رسیدن این گل مهم که بازی باخته را به تساوی کشاند خوشحالی ویژه‌ای را هم انجام داد. در بازی این هفته به سمت جایگاه ویژه ورزشگاه فولاد آره‌نا رفت تا این گل را به سعید آذری مدیرعامل باشگاه تقدیم کند. 

Page Generated in 0.0048 sec