printlogo


کد خبر: 218998تاریخ: 1399/9/1 00:00
خبر کوتاه

یحیی به اشتباهش درباره رمضانی اعتراف نکرد
پرسپولیس در شرایطی مهدی مهدیخانی را به عنوان مهاجم جذب کرد که دو ماه پیش غیر از عیسی آل‌کثیر یک مهاجم لیگ برتری دیگر هم جذب کرده بود که البته از همان زمان به نظر می‌رسید به کار یحیی و تیمش نخواهد آمد.
آرمان رمضانی بلندقامت که در بازی‌های دوحه هم تنها لحظاتی بسیار کوتاه در ترکیب تیمش به میدان رفت و البته نشان داد سازگاری چندانی با مدل بازی پرسپولیس ندارد در بازی نخست فصل و مقابل تیم سابقش سایپا و در شرایطی که پرسپولیس در بدر دنبال گل برتری می‌گشت در نیمه دوم به میدان رفت اما از وقتی او به بازی رفت پرسپولیس در خلق موقعیت هم ضعیف عمل کرد که یک بخشی از آن به مدل بازی رمضانی مربوط می‌شد که حداقل مثل عبدی نمی‌توانست خودش را در موقعیت گلزنی قرار دهد و با هافبک‌های تیم هماهنگ نبود. با این حال جالب است که یحیی نمی‌خواهد در مورد او به اشتباهش اعتراف کند و درباره این بازیکن گفته: «آرمان بازی فیکس انجام نداده و ما باید به بازیکنان اطمینان داشته باشیم و شرایط خوبی را برایشان رقم بزنیم و فرصت خوبی را به آنها بدهیم تا شایستگی خود را نشان دهند.»
 
 
روستایی رفت اما با قدرت برمی‌گردد
امیر روستایی بالاخره از پرسپولیس جدا شد و در آخرین روز نقل و انتقالات به تیم سابقش پیکان پیوست. قرار بود پرسپولیس در ازای روستایی بازیکنی از تیم پیکان بگیرد که نشد و روستایی قرضی رفت و اتفاقاً در همان روز اول در بازی دوستانه هت‌تریک کرد. روستایی بعد از جدایی از پرسپولیس با انتشار یک متن احساسی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت که از آنها خداحافظی نمی‌کند چون موقتاً جدا شده و می‌خواهد با قدرت برگردد. او در کمال صلح و سازش از پرسپولیس رفت چرا که می‌دانست اگر بماند بعید است حتی دقایقی کوتاه بازی کند. یحیی گل‌محمدی هم درباره این بازیکن گفت: «امیر بازیکن جوان و خوبی است و متأسفانه فرصت برایشان خیلی کم بود تا توانایی‌اش را اثبات کند. او بازیکن تأثیرگذاری با توجه به فرصت کم، نبود و فکر کنم این فرصت برایش بیشتر پیش می‌آید و امیدواریم با قدرت برگردد و سال بعد از او استفاده کنیم. فکر کنم امسال سال خوبی برای او خواهد بود.»
 
 
توقع یحیی از باشگاه درباره بازیکنان
یحیی گل‌محمدی در بخشی از کنفرانس دیروزش علناً گفت توقع دارد باشگاه مشکلات مالی بازیکنان را حل کند: «ما دوران سختی را بعد از نیمه‌نهایی آسیا می‌گذرانیم و فکر می‌کنم اتفاقاتی که بعد از صعود به فینال رخ داد، غیرطبیعی بود. علت این مشکلات مالی و شخصیتی را نمی‌دانم چون ضربات زیادی خوردیم. آقای سمیعی تلاش می‌کنند مشکلات برطرف شود و باید به ایشان زمان بدهیم. از بازیکنان بابت صبر و شکیبایی تشکر می‌کنم، آنها اگر سکوت کردند به خاطر منافع باشگاه قبل از فینال آسیا بوده. از تک تکشان تشکر می‌کنم و امیدوارم باشگاه هم آن چیزی که شایسته این بچه‌هاست را انجام دهد.»

 


Page Generated in 0.0061 sec