printlogo


کد خبر: 218995تاریخ: 1399/9/1 00:00
پرسپولیس – صنعت نفت
دنبال برد اول

 
پرسپولیس امروز اولین بازی خانگی‌اش در لیگ بیستم را برگزار خواهد کرد اما واقعاً کدام بازی خانگی؟ تنها مزیت بازی در خانه حضور در ورزشگاه آزادی و زمین مسطح و هموار این ورزشگاه است که اجازه می‌دهد تیم یحیی فوتبال بازی کند و در این زمینه مشکلات بازی اول را نداشته باشد.
پرسپولیس فصل تازه را با مساوی شروع کرد و برخلاف چهار فصل قبل برنده نشد اما بازی با صنعت نفت می‌تواند شروع تازه‌ای برای تیم یحیی باشد. آنها برای قهرمانی دوباره به نوعی از این مسابقه استارت خواهند زد ضمن اینکه سعی دارند تا قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به فرم ایده‌آل مد نظرشان برسند. در واقع بازی با صنعت نفت یک شروع دوگانه برای یحیی و بازیکنانش خواهد بود؛ اول شروع راه قهرمانی مجدد در لیگ و دوم آماده شدن برای فینال آسیا.
پرسپولیس برای بازی با صنعت کمال کامیابی‌نیا را در اختیار ندارد و بشار رسن هم به احتمال زیاد بازی نخواهد کرد. با صدور آی تی سی مهدیخانی این بازیکن هم در دسترس خواهد بود هر چند بعید است در لیست باشد ضمن اینکه عالیشاه هم به دلایل انضباطی خط خورده.
صنعت نفت اما حریف کوچکی برای پرسپولیس نخواهد بود. تیم خوزستانی هم کلی از بازیکنانش را از دست داده هم در کادر فنی تغییرات اساسی داشته است اما با بومی‌سازی و اعتماد به جوان‌ها فصل را با برد شروع کرده و اصلاً حریف کوچکی نخواهد بود.
تیم پورموسوی در فاز حمله تیم خطرناکی است و می‌تواند پرسپولیس را غافلگیر کند و چنانچه تیم یحیی شل بیاید و از ابتدا دنبال پیروزی نباشد بعید نیست غافلگیر شود و باز هم امتیاز از دست بدهد.
در آستانه بازی با پرسپولیس هم با رفع محرومیت باشگاه صنعت نفت پنجره نقل و انتقالاتی آنها باز شد و حالا آنها با توان نفری و روانی به مصاف قهرمان لیگ خواهند آمد هر چند خودشان هم می‌دانند کار بسیار دشواری در پیش دارند. پرسپولیس تا قبل از فینال آسیا چهار پنج مسابقه سنگین در پیش دارد و برای رسیدن به شرایط فنی بهتر دنبال پیروزی در تمام این دیدارهاست بخصوص که هر برد در این بازی‌های سنگین می‌تواند آنها را به لحاظ روانی در شرایط بهتری قرار دهد.
 

Page Generated in 0.0072 sec