printlogo


کد خبر: 218994تاریخ: 1399/9/1 00:00
مصاحبه و خبر

فکری: خوب موقعی باختیم!
محمود فکری بعد از شکست استقلال در اهواز گفت: «به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجودشان بازی کردند.  از هواداران خوب استقلال عذر‌خواهی می‌کنم و به عنوان مسئول فنی استقلال این باخت را به گردن می‌گیرم. بازی خوبی انجام شد و بازیکنان دو تیم با تمام توان و انرژی خود بازی کردند. بازیکنان من می‌خواستند در این بازی برنده شویم ولی اتفاقاتی در بازی رخ داد که شاید زیبایی فوتبال به همین اتفاقات باشد. نشد که از بازی برنده بیرون بیاییم، اما این باخت در زمان خوبی رخ داد چون بازیکنان ما را هوشیارتر و باهوش‌تر می‌کند.» فکری درباره داوری هم گفت:«درباره داوری صحبت نکنم بهتر است. کارشناسان در مورد داوری صحبت می‌کنند و نظر می‌دهند. بازی  پربرخورد و پر حاشیه بود و شاید بیشتر مسائل روی نیمکت‌ها اتفاق افتاد.» وی در مورد اینکه چرا در نیمه دوم دست به تعویض نزد گفت:«این تشخیص ما بوده است.» خبرنگاری گفت چرا شما به عنوان سرمربی از بیانیه باشگاه در مورد داوری اطلاع نداشتید که فکری پاسخ داد:« فکر نمی‌کنم این سؤال‌ها مربوط به بازی و مسائل فنی باشد.»
 
هاشمی نسب شادی نکرد
مهدی ‌هاشمی‌نسب که سابقه بازی در استقلال را دارد در سال‌های اخیر همکاری نزدیکی با جواد نکونام داشته و اکنون نیز به عنوان کمک مربی در کنار سرمربی فولاد خوزستان است. هاشمی‌نسب پیش از بازی با استقلال به شدت مورد توجه اعضای کادر فنی این تیم بود و بعد از به ثمر رسیدن گل دوم فولاد نیز در شادی هم تیمی های خود شرکت نکرد تا احترام استقلال را حفظ کند.
 
شجاعیان و آقایی روی نیمکت استقلال
در حالی که سجاد آقایی برای جدایی از استقلال‌ درخواست‌هایی به باشگاه داده بود اما سرانجام این بازیکن آینده‌دار در استقلال باقی ماند. حضور آقایی در میان نیمکت‌نشین‌های استقلال مقابل فولاد نشان می‌دهد که محمود فکری اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن دارد و می‌خواهد در آینده از این بازیکن استفاده کند. داریوش شجاعیان هم بعد از ماه‌ها روی نیمکت استقلال نشست تا طلسم غیبت‌های او نیز بشکند. به جز آقایی و شجاعیان، این اسامی روی نیمکت استقلال نشستند: رشید مظاهری، شیخ دیاباته، مهدی مهدی‌پور، سینا خادم‌پور، بابک مرادی، متین کریم‌زاده و محمد دانشگر.
 

Page Generated in 0.0044 sec