printlogo


کد خبر: 218980تاریخ: 1399/9/1 00:00
مسی در ژانویه از بارسلونا می‌رود؟
تو‌‌فان در راه است

کارشناسان می‌گویند که موج دوم همیشه قوی‌تر از موج اول است. در تابستان بود که توفان مسی بارسلونا را به لرزه درآورد و زخم‌ها را باز کرد. حالا به نظر می‌رسد که توفان اصلی در ژانویه خواهد بود و مسی در نیمه فصل بارسا را ترک خواهد کرد.
پپ گواردیولا قراردادش با منچسترسیتی را تا سال 2023 تمدید کرده است که قابل تمدید برای یک سال دیگر نیز هست و در همین حین خبر رسیده که سیتی می‌خواهد پیشنهاد جدیدی برای فوق ستاره بارسا ارائه دهد. به این ترتیب آینده مسی در بارسلونا مبهم است. 
قرارداد مسی با بارسلونا در پایان فصل منقضی می‌شود و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی سیتی شود اما این باشگاه انگلیسی می‌خواهد مسی را در همین فصل در اختیار داشته باشد.
آنها می‌خواهند 50 تا 60 میلیون یورو برای خرید مسی خرج کنند و اریک گارسیا، مدافع خود که در لاماسیا پرورش یافته را هم به بارسا بدهند. 
از نظر ورزشی این فاجعه‌ای برای بارسا خواهد بود اما آنها دچار بحران مالی هستند و لالیگا به آنها هشدار داده که باید دستمزد پرداختی خود را تا فصل بعد تا 43 درصد کاهش دهند.
خروج مسی از بارسلونا باعث می‌شود این باشگاه از نظر مالی نفس بکشد و بی‌تردید این مهم‌ترین تصمیمی است که رئیس جدید بارسا خواهد گرفت. 
بارسلونا پس از استعفای جوزپ بارتومئو در اکتبر، حالا زیر نظر کارلوس توسکتس اداره می‌شود و او اجازه دخالت در نقل و انتقالات را ندارد. با توجه به مشکلات همه‌گیری ویروس کرونا، انتخابات ریاست بارسا در 24 ژانویه برگزار می‌شود، یعنی یک هفته پیش از آنکه پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسته شود. 
با تمدید قرارداد گواردیولا، حالا دیگر هیچ نامزدی نمی‌تواند وعده حضور او در بارسا را بدهد. به این ترتیب مشخص است که بارسا با توفانی تمام‌عیار روبه‌رو است.
مسی در این فصل در زمین عالی کار کرده است اما رابطه او و بارسلونا خراب شده و حتی استعفای بارتومئو و هیأت مدیره‌اش هم مشکلات را برطرف نکرده است. 
او چهارشنبه شب، پس از بازگشت از دیدارهای ملی آرژانتین، در فرودگاه با دو مأمور مالیاتی روبه‌رو شد که از او برای بیش از نیم‌ساعت بازجویی کردند. او پس از ترک فرودگاه خشم خود را نشان داد. 
یکی از خبرنگاران از او درباره آنتوان گریزمان پرسید که ایجنت سابقش گفته بود، مسی «یک رژیم ترور» در بارسلونا راه انداخته و او گفت: «واقعیت این است که من از اینکه ریشه همه مشکلات باشگاه دیده می‌شوم، خسته شده‌ام.»
البته منابع نزدیک به مسی می‌گویند که هیچ‌کس از طرف سیتی با آنها مذاکره نکرده است. بارسا هم هیچ پیشنهاد جدی‌ای دریافت نکرده است. 
از سوی دیگر، ویکتور فونت، یکی از نامزدهای ریاست بارسلونا گفته که از ژاوی هرناندس کمک خواهد گرفت و او را مدیر ورزشی بارسلونا خواهد ساخت تا به این ترتیب مسی را نگه دارد. با این حال، به نظر می‌رسد که توفان در راه باشد.
 
منبع: آ.اس 
 

Page Generated in 0.0046 sec