printlogo


کد خبر: 218976تاریخ: 1399/9/1 00:00
خبر

تایسون: شاید دوباره گوش هالیفیلد را گاز بگیرم
مایک تایسون گفته که اگر مجبور شود، دوباره گوش ایواندر هالیفیلد را گاز خواهد گرفت. این بوکسور سنگین‌وزن سابق در سال 1997 گوش هالیفیلد را گاز گرفت و کند و به همین دلیل از مسابقات WBA کنار گذاشته شد. تایسون حالا می‌خواهد در 54سالگی به دنیای بوکس برگردد و در هفته آینده‌ دیداری با روی جونز جونیور برگزار خواهد کرد. تایسون درباره ماجرای هالیفیلد گفت: «من می‌گویم: نه، هرگز دیگر این کار را نمی‌کنم اما خب، شاید هم این کار را انجام دادم. خب، اگر او همان کاری را انجام دهد که آن موقع انجام داد، دوباره گوشش را گاز خواهم گرفت. من این کار را کردم چون می‌خواستم او را بکشم. من واقعاً از اینکه آنطور به سرم ضربه می‌زد دیوانه شده بودم. در کل مسابقه هشیاری‌ام را از دست داده بودم. کارهای او باعث شد برنامه مبارزه‌ام را کنار بگذارم. گوش کنید، چه خوب و چه بد، نمی‌خواهم کسی این افتخار را از من بگیرد. پس من با هر چیزی که لازم باشد، روبه‌رو خواهم شد. ببینید، من این کار را قبلاً‌ انجام داده‌ام. من مسئولیتش را به عهده می‌گیرم. این افتخار من است و مسئولیتش با من است.»
 
 پس از حذف مدافع قهرمانی
نادال امروز در نیمه نهایی برابر مدودف
رافائل نادال برای اولین بار پس از پنج سال، به مرحله نیمه‌نهایی تور آخر فصل تنیس راه یافت. او استفانوس تسیتسیپاس، مدافع قهرمانی را با نتایج 4-6، 4-6 و 2-6 شکست داد. برنده این مسابقه راهی دور حذفی می‌شد. هر دو نفر در بازی‌های قبلی خود مقابل دومینیک تیم شکست خورده و آندری روبلف را برده بودند. نادال که هرگز قهرمان این تورنمنت آخر سال نشده، بسیار قوی‌تر از رقیب 22ساله خود بود.  به نظر می‌رسید که نادال به‌راحتی پیروز شود اما تسیتسیپاس نمایش خوبی داشت و نگذاشت فاصله زیادی بین این دو حس شود. نادال پس از مسابقه گفت: «همیشه بازی در اینجا مقابل بهترین بازیکنان دنیا سخت است، آن هم در انتهای فصل، زمانی که در حالی پا به این مسابقات می‌گذارید که کمی خسته هستید. من خوشحالم که در مرحله نیمه‌نهایی حاضر خواهم بود و امیدوارم  آماده باشم که نهایت تلاش خود را انجام دهم.»  او همچنین درباره بازی گفت: «به نظرم برای مدتی طولانی عالی کار کردم. وقتی بازی در ست دوم 5-4 شد، کمی روی من تأثیر گذاشت. من داشتم سرویس‌هایم را به‌خوبی به امتیاز تبدیل می‌کردم اما از آن لحظه همه چیز کمی عوض شد و سرویس‌هایم خراب شد. البته در حالت کلی، این مسابقه‌ای مثبت برای من بود. اینکه به مرحله نیمه‌نهایی آخرین تورنمنت سال برسید مسأله مهمی است.» نادال که 20 گرند‌اسلم را فتح کرده، هرگز قهرمان ATP Finals نشده اما حالا تنها دو برد تا این عنوان فاصله دارد. نادال در این مرحله امروز با دانیل مدودف دیدار خواهد کرد. مدودف در این مسابقات عالی ظاهر شده و توانسته نو‌اک جوکوویچ، رتبه اول تنیس دنیا را در دو ست پیاپی شکست دهد. مسابقات امسال در ورزشگاه O2 Arena در لندن برگزار می‌شود. این آخرین باری است که مسابقات در این محل است و پس از آن در سال 2021 به تورین منتقل خواهد شد. البته طرفداران در لندن که از سال 2009 میزبان این رقابت‌ها بوده، فرصت خداحافظی با این تورنمنت را ندارند، چرا که مسابقات به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، پشت درهای بسته برگزار می‌شود.
 
مک‌گرگور برای سومین بار به قفس برمی‌گردد
کانر مک‌گرگور گفته که برای شرکت دوباره در «یو‌اف‌سی» در 23 ژانویه به قفس برمی‌گردد. این ورزشکار ایرلندی اوایل تابستان برای سومین بار از رقابت‌های MMA بازنشسته شد اما حالا بار دیگر بازخواهدگشت. بین مک‌گرگور با داستین پواریه توافقی شفاهی بر سر مبارزه شده بود و حالا به صورت رسمی تأیید کرده که این نبرد انجام خواهد شد. قرار است این مسابقه در دسته 70 کیلو باشد و به احتمال زیاد هم در «جزیره مبارزه» در ابوظبی برگزار خواهد شد. مک‌گرگور و پواریه قبلاً‌ هم به مصاف هم رفته‌اند. آنها در سپتامبر 2014 در UFC دیدار کردند و مک‌گرگور آن بازی را برد.
 

Page Generated in 0.0064 sec