printlogo


کد خبر: 218975تاریخ: 1399/9/1 00:00
گزارش بازی و مصاحبه

 نفت مسجدسلیمان یک- سایپا یک
باز هم تساوی
نفت مسجدسلیمان اگرچه با مشکلات زیادی کارش را شروع کرد اما در بازی اول مقابل تراکتور در تبریز موفق شد یک امتیاز ارزشمند به دست بیاورد. سایپا هم در اولین بازی خود در ورزشگاه آزادی، قهرمان ۴ دوره لیگ را متوقف کرد و به تساوی رسید. تقابل این ۲ تیم، آن هم بعد از ۲ هفته تعطیلی لیگ، می‌توانست مهم و جذاب باشد. ۲ تیم در ورزشگاه خالی مسجدسلیمان به میدان رفتند که در نیمه اول میزبان به گل رسید. در دقیقه ۴۰ محمدمهدی محبی از سمت راست زمین حرکت کرد و ساسان حسینی را در محوطه جریمه سایپا در موقعیت خوبی قرار داد که شوت زمینی و غافلگیرکننده او آرام آرام به گوشه دروازه رفت و دور از دستان منادی تبدیل به گل شد. نیمه اول با همین تک گل به پایان رسید اما در نیمه دوم این سایپا بود که بهتر کار کرد و در دقیقه ۵۱ به گل رسید. در این لحظه، حرکت انفرادی و تند و تیز رضا جعفری از سمت راست زمین و پاس به عقب او را حسین مالکی با شوت زمینی زد که توپ پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه تبدیل به گل شد. دیگر گلی ندیدیم تا باز هم شاهد نتیجه تساوی برای این ۲ تیم باشیم.
 
 
لیگ نباید تعطیل شود
صادقی: تساوی خارج از خانه خوب بود
ابراهیم صادقی سرمربی سایپا از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان راضی به نظر می‌رسد: «نیمه اول تیم ما خوب کار نکرد و حریف بهتر از ما بود و توانست به گل هم برسد. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم. فکر می‌کنم امروز در نیمه دوم می‌توانستیم برنده باشیم اما در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم. با وجود اینکه مجتبی حسینی کارش را با نفت دیر شروع کرد و بازیکنان جوانی در این تیم هستند اما تیم خیلی خوبی دارند. بازی مقابل این تیم سخت بود اما انتظار ما این بود که عملکرد بهتری داشته باشیم. در مجموع انتظار ما از خودمان بالاتر است چون اهداف بزرگتری داریم و می‌خواستیم برنده باشیم. مساوی خارج از خانه هم برای ما بد نیست اما امیدوارم در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.» صادقی در مورد برگزاری مسابقات در شرایط کرونایی ادامه می‌دهد: «اگر قرار باشد لیگ تعطیل شود، تیم‌ها ضربه خواهند خورد. تعطیلی دو هفته و بازگشت به این شرایط سخت خواهد بود. همه تیم‌ها باید پروتکل‌ها را رعایت کنند تا بتوانیم لیگ را ادامه دهیم.»
 
 
 
نوازی: هدف شهرخودرو قهرمانی لیگ است
محمد نوازی مربی شهرخودرو با بیان اینکه هدف تیمش قهرمانی در لیگ برتر است، درباره بازی این هفته مقابل پیکان می‌گوید: «درست است که جا‌به‌جایی‌هایی در این تیم صورت گرفته اما تارتار مربی خوبی است، ما هفته اول ۳ امتیاز خوب گرفتیم و مشکلی نداریم. شرایط تیم ما خوب است و امیدوارم امروز مشکلی از نظر فوتبال پیش نیاید که برنده بازی باشیم. رفته رفته شرایط تیم ما بهتر شده و تعهد بازیکنان ما نسبت به استان خراسان بیشتر می‌شود. هدف ما قهرمانی در لیگ است و تا جایی که بتوانیم تلاش کنیم و وقت داشته باشیم برای تیم ما ایجاد انگیزه می‌کنیم.»
نوازی درباره جدال مربیان قرمز و آبی در بازی امروز توضیح می‌دهد: «این مباحث حاشیه‌ای است، این لوگویی که روی پیراهن ما است نشان‌دهنده عملکرد و قرارداد ما است و فرقی ندارد الان آبی، قرمز و یا سبز باشیم.»
 

 


Page Generated in 0.0047 sec