printlogo


کد خبر: 218964تاریخ: 1399/9/1 00:00
خبر

برای بازی مقابل استون ویلا
جهانبخش در ترکیب اصلی نیست
علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی برایتون این روزها از کمند مصدومیت رها شده و در آخرین بازی تیمش مقابل برنلی فرصت کمی برای عرض اندام پیدا کرد. او البته به تیم ملی ایران هم دعوت نشد تا در انگلیس بماند و بتواند خودش را مقابل چشمان گراهام پاتر اثبات کند. سایت greatgoals درباره وضعیت هافبک ایرانی نوشت: «علیرضا جهانبخش که تازه از مصدومیت رها شده در آخرین بازی برایتون مقابل برنلی تنها هفت دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. او هنوز به اوج آمادگی نرسیده است اما پاتر می‌تواند روی او برای دقایقی حساب باز کند.» بر همین اساس به نظر نمی‌رسد گراهام پاتر از این بازیکن در دیدار مقابل استون ویلا به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب یازده نفره استفاده کند ولی امکان حضور این بازیکن در بازی به عنوان یار ذخیره وجود دارد. برایتون البته بازی سختی پیش‌رو دارد. استون ویلا از هفت بازی 15 امتیاز به دست آورده و در بالای جدول حضور دارد. بنابراین بازگشت جهانبخش به ترکیب اصلی، آن هم بعد از مصدومیت کمی سخت خواهد بود
 
پنجمین غیبت متوالی آزمون
سردار به لاتزیو می‌رسد؟
غیبت سردار آزمون در بازی‌های زنیت سن‌پترزبورگ ادامه دارد و به یک اتفاق تکراری تبدیل شده است.
 به گزارش نشریه اسپورت اکسپرس روسیه، سردار آزمون پانزدهمین بازی تیم زنیت سن‌پترزبورگ در فصل جاری لیگ برتر روسیه را نیز از دست می‌دهد. این بازیکن پیش از این در پنج بازی تیمش در لیگ برتر روسیه و لیگ قهرمانان اروپا به دلیل بیماری‌ غایب بود. بر اساس این گزارش، کادر فنی تیم زنیت سن‌پترزبورگ با توجه به اهمیت سلامتی سردار آزمون تصمیم گرفت تا از او در بازی برابر احمد گروژنی استفاده نکند. تیم زنیت سن‌پترزبورگ با 30 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر روسیه قرار دارد و تلاش می‌کند با شکست گروژنی به رده اول صعود کند. سردار که به دلیل کسالت، اردوی تیم ملی ایران و دیدار تدارکاتی برابر بوسنی را نیز از دست داد، تلاش می‌کند برای بازی برابر لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا آماده شود. زنیت در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف لاتزیو برود و سماک امیدوار است بتواند از وجود آزمون در این دیدار استفاده کند.
 
ابهام در حضور ترابی مقابل السد
تیم العربی دوحه در بازی مهم هفته ششم لیگ ستارگان قطر از مصدومیت چند بازیکن اصلی‌اش رنج می‌برد. این بازی با توجه به رویارویی العربی و السد در فینال کاپ امیر قطر می‌تواند فرصت مناسبی برای العربی جهت ارزیابی توانش باشد. مهرداد محمدی به دلیل جراحی پایش تا یک ماه از میدان دور خواهد بود و در بازی العربی برابر السد غایب است. مهدی ترابی که در بازی اخیر جام حذفی قطر به دلیل مصدومیت فقط 45 دقیقه در ترکیب العربی بازی کرده بود آماده همراهی تیمش برابر السد می‌شود. باید ببینیم آیا مهدی ترابی می‌تواند آماده این دیدار شود یا اینکه العربی باید بدون بازیکنان ایرانی خود به مصاف تیم السد و مربی‌اش ژاوی هرناندز برود؟ اتفاقی که اگر رخ بدهد بخش زیادی از قدرت العربی را می‌گیرد و کار این تیم را برای کسب نتیجه برابر السد دشوار می‌کند. العربی با کسب پنج امتیاز از پنج بازی در رده نهم جدول قرار دارد.
 
 

 


Page Generated in 0.0042 sec