printlogo


کد خبر: 218960تاریخ: 1399/9/1 00:00
خبر کوتاه

 لیگ برتر بسکتبال زنان
برتری نامی‌نو مقابل سینام
روز دوم هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان از ساعت ۱۰ دیروز ( جمعه 30 آبان ماه) آغاز شد. در نخستین بازی  پاز تهران و گاز مقابل هم به میدان رفتند اما گاز همچون بازی‌های گذشته باخت را مقابل حریفش تجربه کرد. پاز در این دیدار با نتیجه ۸۲ بر ۵۶ به برتری رسید.
در دیگر بازی این هفته سینام مشهد و نامی‌نو مقابل هم به میدان رفتند. نامی‌نو که روز پنجشنبه در جدالی سخت باخت را مقابل گروه بهمن تجربه کرده بود، دیروز موفق شد حریفش را با نتیجه ۷۷ بر ۲۶ مغلوب کند.
 
 
شروع رقابت‌های تکواندو باشگاه‌های اروپا
آزمونی جدی برای یوسف کرمی
هشتمین دوره رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های اروپا از امروز به میزبانی کرواسی برگزار می‌شود. بعد از نزدیک به ۱۰ ماه تعطیلی رقابت‌های تکواندو در سراسر دنیا، کرواسی از امروز میزبان یک دوره رقابت رسمی زیر نظر اتحادیه تکواندو جهانی است. هشتمین دوره رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های اروپا با حضور بیش از 100  تیم از ۳۲ کشور و در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به مدت ۵ روز در زاگرب برگزار می‌شود که اهمیت این رقابت‌ها برای تکواندو ایران حضور یوسف کرمی است که در تیم یاسترب زاگرب مربیگری می‌کند. یوسف چند ماهی است به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده است. نماینده زاگرب در هر سه رده سنی در این رقابت‌ها تیم دارد که این موضوع، آزمونی جدی برای کرمی به حساب می‌آید. اتحادیه تکواندو اروپا پروتکل‌های دقیق و بسیار سختی را برای حضور در این مسابقات از ابتدای ورود به کرواسی، مدت زمان حضور در هتل و رفت و آمد به سالن، زمانبندی دقیق وزن‌کشی و مسابقات را به همه کشورها ابلاغ کرده است. همچنین تکواندوکاران، مربیان و داوران باید با انجام آزمایش کووید -۱۹ و در دست داشتن پاسخ منفی به کرواسی سفر کنند. ضمن اینکه از کلیه عوامل حاضر در این دوره از رقابت‌ها در هتل «وستین» آزمایش مجدد کرونا گرفته می‌شود. اغلب کشورهای اروپایی در این مسابقات حاضر هستند. اما غیبت دو کشور روسیه و آذربایجان شاید روی این رقابت‌ها به لحاظ فنی تأثیر منفی داشته باشد. با نظر اتحادیه تکواندو اروپا، امتیاز این مسابقات در رنکینگ فدراسیون جهانی منظور نخواهد شد. دلیل این تصمیم غیبت برخی کشورها به دلیل شرایط کرونا و رعایت عدالت است.

Page Generated in 0.0044 sec