printlogo


کد خبر: 218959تاریخ: 1399/9/1 00:00
خبر

 محمد موسوی به ایتالیا رفت
سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران به تیم پیاچنزا ایتالیا پیوست. سیدمحمد موسوی ستاره تیم ملی والیبال ایران که با تیم سایپا تهران قرارداد داشت، با پیشنهاد پیاچنزای ایتالیای مواجه شد و سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، زمینه نقل و انتقال ملی‌پوش ایران با تیم ایتالیایی فراهم شد. تیم والیبال پیاچنزا دیروز با انتشار پستی از قطعی شدن انتقال سیدمحمد موسوی به این تیم خبر داد و باشگاه پیاچنزا به موسوی خوشامد گفت.
 
بازتاب جهانی مصدومیت میرزاجانپور
خبر مصدومیت دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران در رسانه‌های بین‌المللی بازتاب داشت. مجتبی میرزاجانپور، دریافت‌کننده ملی‌پوش تیم والیبال سپاهان اصفهان در جریان دیدار تیمش مقابل شهداب یزد از ناحیه آشیل دچار مصدومیت شد و نیاز به 4 ماه استراحت دارد. خبر مصدومیت این بازیکن بازتاب جهانی داشت. سایت تخصصی worldofvolley با انتشار خبر مصدومیت میرزاجانپور نوشت: «یکی از ستون‌های تیم ملی ایران به 4 ماه استراحت نیاز دارد.»  این سایت در ادامه نوشت که مجتبی میرزاجانپور، یکی از ارکان تیم ملی والیبال ایران، برای مدت طولانی از بازی دور خواهد بود. این بازیکن 29 ساله که در حال حاضر برای سپاهان بازی می‌کند در دیدار با شهداب یزد از ناحیه مچ پا آسیب دید. او در فهرست تیم ایران که در ژانویه سال جاری از طریق مسابقات مقدماتی آسیا، صعود را به المپیک 2021 توکیو  قطعی کرد هم حاضر بود.
 
دیدار دوستانه تیم ملی بسکتبال با اکسون
تیم ملی بسکتبال کشورمان در دیداری تدارکاتی یکشنبه به مصاف اکسون تهران می‌رود. تیم‌ ملی بسکتبال ایران  که قرار است در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا حاضر شود، این روزها در سالن آزادی تمرینات خود را دنبال می کند. البته این تنها برنامه نیست و کادرفنی تیم ملی تصمیم گرفته پیش از ترک ایران به سمت قطر یک دیدار تدارکاتی را با تیم لیگ برتری اکسون در روز یکشنبه برگزار کند. برهمین اساس هر دو تیم امروز (شنبه) تست کرونا می‌دهند. آرون گرامی‌پور، ملی‌پوش دو رگه به اردو ملحق شده و بهنام یخچالی لژیونر کشورمان هم قرار است تا فردا شب اضافه شود. تیم ملی بسکتبال در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا روزهای هشتم و دهم آذر به مصاف عربستان و سوریه می‌رود. این پنجره به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شود.

Page Generated in 0.0056 sec