printlogo


کد خبر: 218949تاریخ: 1399/8/29 00:00
هر کسی سالم و موفق کار کند برایش مشکل درست می کنند
گل محمدی: خیلی‌ها از صعود ما به فینال ناراحت بودند

یحیی گل‌محمدی دیروز مصاحبه‌ای با سایت رسمی باشگاهش انجام داد و با برشمردن مشکلات دو ماه اخیر، درباره بهتر شدن شرایط تا قبل از فینال آسیا ابراز امیدواری کرد. بخش‌هایی از مصاحبه یحیی را می‌خوانید:
 
* با توجه به صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، از روزی که پای‌مان را به تهران گذاشتیم مشکلات‌مان یکی‌یکی شروع شد. هنوز هم نمی‌دانم دلیل بروز این مشکلات برای ما چه بود؟ البته فکر می‌کنم در ایران هرکس خوب، موفق و سلامت عمل کند برایش مشکلاتی به وجود می‌آورند. به نظرم این کل قضیه بود. خیلی‌ها از صعود ما به فینال ناراحت بودند و دوست نداشتند این اتفاق بیفتد. به نظرم برای‌شان سنگین تمام شد و دست به کار شدند. دیدید بعد از اینکه آمدیم چقدر مشکلات داشتیم و بازیکنان‌مان را از دست دادیم. علی‌رغم اینکه خیلی راحت می‌توانستیم این قضیه را مدیریت کنیم، ولی متأسفانه با این قضیه خیلی ساده برخورد کردیم و بازیکنان‌مان را از دست دادیم.
* کار سخت بود. هم مشکلات مالی وجود دارد و هم اینکه احترامی که باید به ما گذاشته می‌شد، نشد. بی‌احترامی‌های زیادی به ما و بازیکنان شد. این قضایا مشکلات زیادی را برای ما به وجود آورد. نادری و خلیل‌زاده را بعد از اینکه آمدیم از دست دادیم. جایگزین کردن آنها با توجه به شرایط موجود و در زمانی که همه، تیم‌های‌شان را بسته‌اند خیلی سخت است و روزهای خیلی سختی را می‌گذرانیم.
* برای فینال آسیا باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که در بهترین شرایط به آن بازی برسیم. در بازی اول (در لیگ برتر) علی‌رغم اینکه موقعیت‌های زیادی داشتیم، نتوانستیم برنده باشیم. در مجموع تیم از لحاظ روحی و روانی شرایطی که باید به‌عنوان تیمی که به فینال رفته و مورد تقدیر و تجلیل قرار بگیرد را نداشت. حداقل انتظار این بود که مشکلاتی را برای تیم به وجود نیاورند. متأسفانه این اتفاقات نیفتاد. تیم، بازیکنان و خود ما روزهای خیلی سختی را گذراندیم ولی تمام انگیزه ما این است که در فینال موفق باشیم و دل هواداران را شاد کنیم که این به ما انرژی زیادی می‌دهد برای اینکه قدرتمندانه جلو برویم. کارمان امسال واقعاً سخت است و روزهای سختی خواهیم داشت.
* با مدیریت جدید دو، سه جلسه داشتم. سمیعی برنامه‌های خوبی برای اینکه مشکلات یکی‌یکی حل شوند، دارد. باید به او اعتماد کنیم و پشت هم باشیم. ان‌شاءالله این مشکلات را با کمک هواداران و بازیکنان که این شرایط سخت را تحمل می‌کنند به‌زودی پشت سر بگذاریم. بازیکنان هم واقعاً خوب تمرین می‌کنند. تحمل زیادی دارند. این شرایط را خوب درک کرده‌اند. امیدوارم بتوانیم در نهایت فینال را ببریم که تمام مشکلات از یاد همه برود و فراموش کنند.
* مهدی‌خانی سهمیه حساب نمی‌شود و جوان است و از لحاظ فنی هم با من در شهرخودرو کار کرده، انرژیک و پرقدرت است. امیدوارم به تیم کمک کند. ان‌شاءالله بتوانیم از او خوب بازی بگیریم. شناخت خوبی از او داریم. دوست دارم شرایط طوری باشد که روزبه‌روز پیشرفت کند. مانند عیسی جواب بدهد و با دل و جان کار کند. قطعاً هم همینطور است. شخصیت خوبی دارد. باید به بازیکنان فرصت بدهیم تا خودشان را پیدا کنند.
* شرایط خیلی سختی را تحمل کردیم و تحمل می‌کنیم. امیدوارم با حمایت هم و در کنار هم بودن، از مدیریت تا بازیکنان بتوانیم روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.

Page Generated in 0.0074 sec