printlogo


کد خبر: 218869تاریخ: 1399/8/28 00:00
شاه‌علی‌دوست: سابقه آقا ابراهیم بیشتر از من است

 
مصاحبه
جعفر برزگر    @jafar_barzegar_yari
 
کاپیتان باتجربه سایپا پس از ۱۵ سال حضور در جمع نارنجی‌پوشان از این تیم جدا شد. اتفاقی که شاید قابل پیش‌بینی نبود. او حالا پیراهن تیم نساجی را بر تن دارد که البته از این انتخابش هم بسیار راضی به نظر می‌رسد. روزبه شاه‌علی‌دوست بر این باور است که نساجی با درایت سرمربی‌اش روز به روز شرایط بهتری را کسب می‌کند. البته جدایی تعدادی از بازیکنان باعث خواهد شد تا آنها برای هماهنگی نیاز به زمان داشته باشند.
 
بعد از ۱۵ سال حضور در سایپا جدایی تا حدودی غیرمنتظره بود.
    واقعاً دلیل خاصی نداشت. به هر حال فوتبال حرفه‌ای همین است. آقای ابراهیم صادقی آن زمانی که همبازی و در اردوها هم‌اتاق بودیم، همیشه به من لطف داشت اما صلاح در این بود که جدا شوم. البته صحبت‌هایی انجام شد که کنار تیم بمانم و در کلاس‌های مربیگری شرکت کنم. بازیکنان بزرگتر از من در فوتبال حرفه‌ای اروپا از تیم خود جدا می‌شوند. جدایی از سایپا برای من سخت است چون در تمام سال‌های جوانی‌ام پیشنهاداتی برای جدایی از این تیم داشتم اما ترجیح دادم بمانم. از رده پایه در این باشگاه بودم و همیشه عرق خاصی به سایپا داشتم. جدایی پس از ۱۵ سال سخت بود اما شرایط فوتبال حرفه‌ای این مسائل را هم ایجاب می‌کند. من هم با علم به همین موضوع و بررسی تمام جوانب از سایپا که مثل خانه‌ام بوده و هست، جدا شدم.
اگر می‌ماندی شما هم یکی دیگر از نارنجی‌های وفادار می‌شدی؟
    من خاطرات بسیار خوب زیادی از سایپا دارم. البته آقا ابراهیم حدود بیست سال می‌شود که همراه تیم سایپا است. اگر حقیقتش را بخواهید احساسم این بود که همچنان می‌توانم بازی کنم و خوشحالم که به تیم نساجی آمدم. جدایی‌ام از سایپا را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم بتوانم برای نساجی مثمرثمر باشم و تمام تمرکزم را روی این تیم گذاشته‌ام.
پیروزی هفته اول مقابل آلومینیوم در اراک اگرچه غیرممکن نبود اما شاید خیلی‌ها تصور نمی‌کردند که با سه گل آنها را شکست دهید.
    در شروع مسابقه بازی پایاپای بود تا اینکه گل اول را زدیم و در ادامه با اخراج یکی از بازیکنان‌شان شرایط برای آنها سخت‌تر شد و ما به گل‌های بعدی هم دست پیدا کردیم. ما قبل از فصل با توجه به اردوهایی که داشتیم کاملاً آماده این بازی بودیم.
از انتخاب نساجی راضی هستی؟
    بله کاملاً. در ابتدای کار فضا برایم متفاوت و کار سخت بود ولی خدا را شکر که دوستان خوبی در این تیم دارم و مربیان تیم به من کمک کردند تا با شرایط کنار بیایم، جا دارد از آنها تشکر کنم. همه چیز خوب است و امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم و کمک کنم. در اینجا دوستانی مثل شیری، جانملکی، کلانتری، بیگی و... دارم که در سایپا همبازی بودیم. خدا را شکر در نساجی راحت هستم و مشکل خاصی ندارم.
نساجی در هفته‌های پایانی فصل گذشته نتایج بسیار خوبی با محمود فکری گرفت و شاید همین کار را برای کادرفنی جدید سخت کند.
    هان طور که گفتید این نتایج برای نساجی رقم خورد. در حال حاضر هم بازیکنان زیادی از تیم جدا شده‌اند که مربی برای هماهنگی با نفرات نیاز به زمان دارد. از طرفی جدا از خودم بقیه بازیکنان جدید هم جزو بازیکنان خوب تیم‌شان بودند اما باید به یک موضوع اشاره کنم.
چه موضوعی؟
    اینکه باشگاه در انتخاب آقای دکتر فاضلی به عنوان سرمربی تیم بسیار هوشمندانه عمل کرد. ایشان تجربه بسیار زیادی از سال‌ها حضور در فوتبال دارند. به نظرم نساجی روز به روز شرایطش بهتر می‌شود.
در بازی دوم باید با تراکتور بازی کنید.
    کاملاً به سختی این بازی آگاه هستیم. آنها در بازی قبلی مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شدند و حتماً انگیزه‌های زیادی برای بازی با ما دارند. تراکتور بازیکنان بزرگ و تأثیرگذاری دارد که کوچکترین غفلت می‌تواند به ضرر ما تمام شود. خدا را شکر شرایط ما هم خوب است و باید تا سوت پایان بازی تمرکزمان را حفظ کنیم.
این بازی می‌توانست یکی از پرتماشاگرترین بازی‌های هفته دوم باشد.
    کاملاً با شما موافقم. واقعاً جای هواداران پرشور نساجی خالی است. امیدوارم هر چه زودتر ویروس منحوس کرونا در جهان ریشه‌کن شود تا هواداران هم از نزدیک شاهد تماشای بازی تیم محبوب‌شان باشند.
 

Page Generated in 0.0058 sec