printlogo


کد خبر: 218272تاریخ: 1399/8/19 00:00
غرب وحشی

طنزیم
هومن جعفری     
 
هفته اول لیگ تمام شد. یک سرمربی استعفا داد. یک سرمربی اعلام کرد مافیای درون فدراسیون تهدیدش کرده بودند که نمی‌گذارند موفق شود مگر اینکه از آنها یار بگیرد! چند تیم هنوز مدیرعامل و پنجره باز نقل و انتقالاتی ندارند. چند تیم مربی دارند اما افتاده‌اند دنبال نفر جانشین! فقط یک هفته از لیگ گذشته! به هفته پنجم لیگ که برسید معنای دقیق کلمه غرب وحشی را می‌آموزید!
 
ورژن جدید از سیدجلال
سیدجلال حسینی ورژن جدیدی از «نمی خواهند ما قهرمان شویم» را اجرا کرده که از شنیدنش حقیقتاً دل حضار کباب می‌شود! هر وقت یکی از پرسپولیسی‌ها می‌گوید که نمی‌خواهند ما قهرمان شویم یا نمی‌گذارند ما نتیجه بگیریم، دو روز بعدش سرمربی استقلال عوض می‌شود یا مدیرعامل این تیم را می‌گذارند کنار! از الان به کلیه هواداران باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر توصیه می‌کنیم یکجا پنهان شوند چون به زودی دستان پنهان از راه می‌رسند و مدیر و مربی و بازیکن خارجی‌شان، خودجوش جدا می‌شوند!
 
از شطرنج چه خبر؟
در روزها و هفته‌های اخیر، نایب رئیس، مدیر تیم‌های ملی، رئیس کمیته آموزش، مسئول دبیرخانه و مدیرروابط عمومی فدراسیون شطرنج به بهانه‌های مختلف توسط سرپرست موقت برکنار شده‌اند! این در حالی است که همیشه می‌شنیدیم که سرپرست موقت اجازه برکناری نفرات را ندارد! به هرحال گفتیم دو خطی هم در مورد شطرنج بنویسیم یک وقت فرهاد نیکوخصال فکر نکند با دار و دسته کورها طرف است! داداش دو نفر کمتر اخراج کن فدراسیون از حد نصاب نیفتد! سه هیچ می‌شویدها!
 
موفقیت بزرگ
یک تبریکی هم به علیرضا منصوریان بگوییم. با تراکتور در خانه توانست نفت مسجد سلیمان بدون مربی را متوقف کند. امیدواریم به مناسبت این موفقیت عظیم، شاهد افتتاح یک شعبه پیتزافروشی دیگر توسط ایشان باشیم.

 


Page Generated in 0.0053 sec