printlogo


کد خبر: 218250تاریخ: 1399/8/19 00:00
مصاحبه

 شاکری: برای آقای گلی می‌جنگم
 
یونس شاکری مهاجم گل‌گهر سیرجان ستاره زمین در بازی مقابل سپاهان بود. بازیکنی که هم گل زد و هم گل ساخت. شاکری درباره برد ۳ بر یک مقابل شاگردان محرم نویدکیا می‌گوید: «این بازی برای ما بسیار مهم بود چون‌ دوست داشتیم فصل جدید را با برد شروع کنیم. وقتی تیمی بزرگ و حرفه‌ای مثل سپاهان را شکست دادیم، نشان می‌دهد امسال تیم خوبی داریم و می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. هدف ما این است که جزو بالانشین‌ها باشیم و‌ سهمیه آسیا را کسب کنیم. گل اول را برخلاف جریان بازی خوردیم ولی آرامش خودمان را حفظ کرده و به بازی برگشتیم. در نیمه دوم هم عالی بازی کردیم و در کمتر از ۱۰ دقیقه دو‌ گل زدیم. خدا را شکر می‌کنم که لیگ را با گل شروع کردم و تمام تلاشم این است که برای آقای گلی بجنگم و البته بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم.»
 
نورمحمدی: هر تیمی بود به استقلال می‌باخت
 
حامد نورمحمدی کاپیتان مس رفسنجان معتقد است تغییرات در تیمش زیاد بوده و برای هماهنگی نیاز به زمان دارند. نورمحمدی درباره شکست ۲ بر صفر مقابل استقلال می‌گوید: «در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم ولی در نیمه دوم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم که یک گل بد خوردیم. بعد از این گل هم دنبال جبران بودیم اما متأسفانه روی یک ضد حمله غافلگیر شدیم و استقلال به بهترین شکل از تجربه‌اش استفاده کرد. دوست داشتیم در بازی اول نتیجه بگیریم ولی روبه‌رو شدن با استقلال در ورزشگاه آزادی برای هر تیمی سخت است. معمولاً تیم‌ها در شروع لیگ چندان آماده نیستند ولی استقلال تیمی سرحال و آماده بود و فکر می‌کنم هر تیمی در این بازی برابر استقلال قرار می‌گرفت، شکست می‌خورد.»
 
کمندانی: گل زدن همیشه شیرین است
 
میلاد کمندانی هافبک نساجی که در بازی با آلومینیوم گل سوم تیمش را زد، درباره این پیروزی پر گل می‌گوید: «تمام تلاش ما این است که اول تیم نتیجه بگیرد و طبیعتاً از گلزنی، دادن پاس گل و مؤثر بودن خوشحال می‌شوم. گلزنی کلاً لحظه بسیار شیرینی است. خدا را شاکرم که توانستم من هم گل به ثمر برسانم، بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و از این موضوع خیلی خوشحال هستم.» کمندانی در مورد ۱۰ نفره شدن تیم حریف توضیح می‌دهد: «به نظرم اخراج بازیکن حریف درست بود و ما قبل از اخراج یک بر صفر جلو بودیم. در نیمه دوم هم بهتر از نیمه اول بودیم و در فوتبال مسائلی مثل اخراج و از این دست طبیعی است.» هافبک نساجی در رابطه با بازی هفته آینده مقابل تراکتور می‌گوید: «تراکتور بازیکنان خوب و بزرگی دارد ولی ما تلاش می‌کنیم این بازی را هم به خوبی پشت سر بگذاریم.»
 
الهویی: به داور گفتم اتفاقات قبل را فراموش کن
 
سعید الهویی مربی گل‌گهر که در غیاب امیر قلعه‌نویی کنار خط حضور داشت و تیم را هدایت می‌کرد در اواخر بازی اخراج شد. الهویی درباره دلیل این اخراج می‌گوید: «متأسفانه تصمیم سختگیرانه آقای بنیادی‌فر به دلیل مشاوره اشتباهی که به ایشان داده شد، من را اخراج کرد. ضربه با آرنج بازیکن سپاهان به صورت علیزاده موجب پاره شدن لب و دهان این بازیکن شد و عصبانیت علیزاده به دلیل عدم اعلام خطا و اخطاری بود که داور باید به بازیکن سپاهان نشان می‌داد و نداد. میزان اعتراضات زیاد شد و من برای کنترل اتفاقات وارد زمین شدم و علیزاده را آرام کردم ولی متأسفانه داور چهارم به آقای بنیادی‌فر مشاوره اشتباهی داد و به دلیل ورود به زمین، کارت قرمز دریافت کردم. ابتدای بازی به شوخی به آقای بنیادی‌فر گفتم اتفاقات بازی جام حذفی برابر استقلال، مربوط به فصل گذشته بود و سعی کردیم اشتباهات را فراموش کنیم. اخراج و اشتباه داوری در صحنه علیزاده را می‌گذاریم به حساب اتفاقات بازی. سعی خواهم کرد که دیگر از منطقه فنی خارج نشوم تا داوران به دردسر کارت دادن به من نیفتند.»

Page Generated in 0.0063 sec