printlogo


کد خبر: 217775تاریخ: 1399/8/10 00:00
زور آقای مربی

طنزیم
هومن جعفری     
 
دیدند زور هیچ‌کس به یحیی نمی‌رسد، رئیس حراست وزارت ورزش را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کردند! تا ببینیم فایل ویدئویی این بنده خدا چند ماه دیگر منتشر شود که در حال گله کردن از دست سرمربی تیمش است!
 
چه لیگی داریم
سرانجام ویسی از پیکان جدا شد تا مشخص شود که نمی‌تواند با اکبر محمدی کار کند. دو هفته دیگر لیگ برتر داریم، یکسری از تیم‌ها مدیرعامل ندارند، یکسری از تیم‌ها سرمربی ندارند، یکسری از تیم‌ها پنجره‌شان بسته شده، یکسری از تیم‌ها مشکل مالی دارند و یکسری دیگر از تیم‌ها که این مشکلات را ندارند، مشکلات بزرگتری دارند که در طول فصل خودش را نشان می‌دهد. همه چیز برای یک فصل معرکه ایرانی آماده است. منتظر مزخرف‌ترین فصل فوتبال سال‌های اخیر باشید!
 
هی روزگار
حمله به علی دایی و زورگیری از او تلخ بود اما خدا را شکر که به او آسیب نرسید. چه جامعه‌ای داریم. امنیت و بقیه موارد انگار کشک شده‌اند. علی آقا برای خودت محافظ بگیر!
 
حراج برند
خبر رسیده که فیروزخان کریمی تشریف برده‌اند دسته دوم مربیگری! نمی‌دانم چه اصراری است که استاد به این تیم‌های کوچک و ضعیف می‌روند. بمان خانه تا نیم فصل برگرد لیگ برتر! چرا برندت را حراج می‌کنی؟
 
مشکلات بارسلونا
کارلس توسکتس رئیس کمیته مدیریتی بارسلونا تأیید کرد که برای بهبود اوضاع اقتصادی باشگاه، کار سختی پیش رو دارند. وی گفت: «ما یک کمیته اقتصادی و یک کمیته انضباطی را در حال حاضر تعریف کرده‌ایم و هدف اول این است که شرایط اقتصادی باشگاه را به حالت مطلوب نزدیک کنیم. 
متأسفانه از این حیث اوضاع بدتر از تصورات‌مان است و کار سختی پیش رو داریم. خوشبینم زمان انتقال امور به تیم بعدی، شرایط بارسا بهتر از امروز شده باشد.»
 قرار شده هیأتی از سوی باشگاه بارسلونا برای مذاکره با وزیر ورزش به تهران بیایند تا طریقه استفاده از آدم‌های ثروتمند در هیأت مدیره را پرس‌وجو کنند! از دندانپزشک مسی به عنوان یکی از گزینه‌های مدیریتی بارسا نام برده می‌شود.

Page Generated in 0.0054 sec