printlogo


کد خبر: 217769تاریخ: 1399/8/10 00:00
در روزهای بلاتکلیفی تیم ملی تفنگ
سلاح المپیکی‌های تپانچه به روز می‌شود

در روزهایی که اختلافات سرمربی تیم ملی تفنگ و فدراسیون به اوجش رسیده و این تیم با چهار ورزشکار المپیکی بلاتکلیف است، از فدراسیون خبر می‌رسد که قرار است سلاح دو المپیکی بخش تپانچه به روز شود. نصر اصفهانی، مربی تیم ملی تپانچه می‌گوید: «تمرینات تپانچه در حال انجام است، ورزشکاران خوب و منسجم به تمرینات می‌آیند. روز جمعه چهاردهمین دوره از تمرینات تیم تپانچه به اتمام رسید و دور بعدی تمرینات با یک هفته استراحت از شنبه ۱۷ آبان آغاز می‌شود.»
او در مورد مشکلات سر راه ملی‌پوشان می‌گوید: «مشکلاتی وجود دارد که مربوط به سلاح ورزشکاران می‌شود. سلاح ورزشکاران از نظر فنی فرسوده شده و نیاز به بروزرسانی دارد. رئیس فدراسیون قول داده است که ظرف دو ماه آینده سلاح‌های فروغی و رستمیان، دو المپین تیم ملی به روز رسانی شوند. دادگر گفته اگر نتوانیم سلاح‌های این دو ورزشکار را از آلمان وارد کنیم از همین فروشگاه‌های داخلی که از قبل وارد شده است تهیه خواهیم کرد. البته باید بابت سلاح‌هایی که از فروشگاه تهیه می‌شود هزینه کرد. برای هر دو قبضه ۱۶۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد. به این ترتیب که برای هر سلاح حدود ۸۰ تا ۸۵ میلیون، پول لازم است.»
مربی تیم ملی تپانچه در ادامه در خصوص کمبود فشنگ نیز توضیحاتی می‌دهد: «در تپانچه فقط رستمیان از فشنگ استفاده می‌کند. فشنگ نیاز داریم اما به خاطر کمبودها مجبوریم طوری مدیریت و برنامه‌ریزی کنیم تا با داشته‌های فعلی، ورزشکاران‌مان را در وضعیت مناسب قرار دهیم.»

Page Generated in 0.0065 sec