printlogo


کد خبر: 217768تاریخ: 1399/8/10 00:00
بیژن مقانلو:
می‌خواهند بلایی که سر ما آوردند را تکرار کنند

بیژن مقانلو سرمربی سابق تیم ملی تکواندو تأکید دارد که برخی دنبال خراب کردن تیم ملی و کادرفنی در مسیر المپیک هستند، درست همان جو مخربی که در دوره سرمربیگری‌اش ایجاد شد. او به هیچ وجه دوست ندارد بلایی که سر تیمش آوردند، حالا دوباره برای تیم ملی و کادرفنی فعلی تکرار شود.
بیژن مقانلو در خصوص اینکه در این روز‌های کرونایی پیشنهادی برای برگزاری دوره‌های آموزشی تکواندو دارد می‌گوید: «قبل از اینکه کرونا تا این حد جدی شود پیشنهاداتی از برزیل، مجارستان و حتی یونان برای برگزاری دوره‌های آموزشی تکواندو داشتم اما متأسفانه کرونا همه چیز را به هم ریخته است. خداراشکر تا الان درگیر کرونا نشده‌ام و فعلاً هم قصد ندارم با این شرایط دوره آموزشی برای هیچ کشوری برگزار کنم. در این مدت به من تدریس از طریق کلاس آنلاین هم پیشنهاد شد اما شخصاً اعتقاد زیادی به کلاس‌های مجازی ندارم چون آموزش تکواندو آن هم در ورزش حرفه‌ای یک کار اجرایی است نه مجازی.»
مقانلو با اشاره به اینکه هیچ‌گاه دنبال تخریب کسی نبوده و همیشه فنی صحبت می‌کند معتقد است: «من حس کردم که حاشیه چه ضربه‌ای می‌تواند به تیم ملی بزند. همه می‌دانند در زمان سرمربیگری من برخی دوستان بجای نقد دست به تخریب می‌زدند اما من همیشه راهکار می‌دهم و دوست دارم تیم ملی تکواندو نتیجه بگیرد.»

Page Generated in 0.0057 sec