printlogo


کد خبر: 217767تاریخ: 1399/8/10 00:00
سرمربی تیم ملی کامپوند:
با حل مشکل خوابگاه اردوها را به آزادی آوردیم

 سرمربی تیم ملی کامپوند تأکید دارد با توجه به حل مشکل خوابگاه کمانداران در سایت آزادی تا پایان سال اردوهای منظم و متوالی در تهران داریم.
اسماعیل عبادی با یادآوری اینکه اردوی تیم ملی کامپوند از امروز در سایت تیر و کمان آزادی آغاز می‌شود، می‌گوید: «دو اردوی قبل را به دلیل مهیا نبودن شرایط در تهران به میزبانی آبیک قزوین برگزار کردیم. کمانداران بعد از مدت‌ها دوری از تمرین متمرکز به واسطه حضور در دو اردوی متوالی به لحاظ آمادگی تا حدی بهتر شدند اما متأسفانه فاصله ایجاد شده تا اردوی سوم بخشی از برنامه‌های‌مان را به تأخیر انداخت.»
عبادی ادامه می‌دهد: «طی این سه هفته‌ای که از شروع اردو می‌گذرد، به خاطر شرایط کرونایی در کشور امکان برگزاری اردو در مجموعه ورزشی آزادی وجود نداشت اما مشکل خوابگاه آزادی که از چند ماه پیش در دستور کار فدراسیون است حل شده و به همین دلیل از این پس امکان برگزاری تمرینات در تهران و سایت آزادی وجود دارد. بر این اساس دور جدید تمرینات و اردوهای آینده را در سایت تیر و کمان آزادی برگزار می‌کنیم زیرا به لحاظ محل برگزاری اردو دغدغه‌ای نداریم سعی می‌کنیم تا پایان سال و به رغم نداشتن رویدادی برای اعزام، اردوهای مرتب و منظمی داشته باشیم تا وضعیت آمادگی کمانداران برای حضور در میادین ۲۰۲۱ سر و سامان بهتری بگیرد.»

Page Generated in 0.0063 sec