printlogo


کد خبر: 217766تاریخ: 1399/8/10 00:00
حاج یوسف‌زاده:
جودوکاهای نابینا و کم‌بینا حریف تمرینی ندارند

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌ بینایان تأکید دارد با توجه به اینکه قرار بود از آبان ماه اردوی جودوکاهای پارالمپیکی در کیش برگزار شود اما نبود حریف تمرینی شرایط را برای برگزاری اردوها سخت کرده است.
محمدرضا حاج یوسف‌زاده، درباره وضعیت تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌ بینایان می‌گوید: «با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک قرار بر این بود که دو جودوکای پارالمپیکی بعد از یک سال اولین اردوی خود را در کیش آغاز کنند که متأسفانه نبود حریف تمرینی کار را برای برگزاری اردو سخت کرده است.»
او ادامه می‌دهد: «برای مشخص شدن وضعیت جودوکاهای پارالمپیکی، قرار است ابتدای هفته آینده به همراه رئیس انجمن نشستی را با رئیس فدراسیون داشته باشیم که در صورت موافقت او و کمیته ملی پارالمپیک اردوی خود را در سالن جودوی آزادی که بهترین امکانات را از نظر سالن تمرینی و بدنسازی دارد، با در اختیار قرار دادن ۸ ورزشکار در ۷ وزن برگزار کنیم. به خاطر تعلیق جودو و کرونا یک سال است که جودوکاهای پارالمپیکی در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکردند، در حالی که تنها در دل مسابقات است که جودوکاها می‌توانند به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرند. حریفان ما در دنیا چند ماهی است که تمرینات خود را شروع کرده‌اند و ما هنوز دنبال حریف تمرینی هستیم.»

Page Generated in 0.0046 sec