printlogo


کد خبر: 217757تاریخ: 1399/8/10 00:00
مطهری: مدیرعامل جدید حتماً موفق بوده که برای پرسپولیس انتخاب شده
پرسپولیس با جدایی دو بازیکن متوقف نمی‌شود
شکوری می‌تواند رابط خوبی بین بازیکنان و کادر با مدیریت باشگاه باشد و در امور تیم خیلی کمک حال باشگاه،بازیکنان و کادر باشد

مصاحبه
ناصرقراگزلو     
 
تغییرات مدیریت پرسپولیس برای کادر فنی مسأله فوق‌العاده پراهمتی بود چرا که یحیی و کادر فنی ارتباط خوبی با رسول پناه نداشتند و این مسأله از فایل‌های لورفته از سرپرست سابق باشگاه کاملاً عیان شده بود. حالا و با انتصاب مدیرعامل جدید کادر فنی امیدوار است تا اتفاقات خوبی در تیم رخ دهد چرا که پرسپولیس مقطع حساس و مهمی را می‌گذراند و تصمیمات مدیریتی درست می‌تواند شرایط تیم را در آستانه فینال آسیا تحت تأثیر قرار دهد. حمید مطهری مربی پرسپولیس یکی از اعضای کادر فنی تیم در گفت و گو با ایران ورزشی از آخرین شرایط  پرسپولیس و تغییر و تحولات رخ داده در این تیم صحبت کرد و به سؤالات ما پاسخ داد.
 
شرایط تیمتان در روزهای سپری شده چگونه بوده و چه برنامه‌هایی را دنبال کردید؟
 شرایط تیم در مجموع شرایط بدی نیست. بعد از بازگشت از قطر با توجه به یکسری از اتفاقاتی که رخ داد تیم‌مان کامل نبود اما رفته رفته بهتر شدیم و با نفرات بیشتر کارمان را ادامه دادیم. در این راستا دو بازی تدارکاتی هم برگزار کردیم و درصددیم به خواسته‌های فنی که داریم نزدیکتر شویم و امیدواریم ان‌شاءالله تا روز بازی شرایطمان بهتر شود هر چند که بلا تکلیفی و برنامه مسابقات لیگ که بعد از اعلام برنامه باز با تغییر مواجه می‌شود مقداری بالانس کاری ما را به هم می‌زند. به هر حال مربی زمان مسابقه، فشار تمرین و سایر ملزومات را باید در نظر بگیرد اما با همه این موارد من در مجموع از شرایط تیم راضی هستم و آن را قابل قبول می‌دانم.
در فاصله کمتر از یک هفته چند درصد به رساندن آمادگی بالا در تیمتان تا دیدار با سایپا امیدوارید؟
 قطعاً هدف اصلی ما این خواهد بود که تیم‌مان را در همه ابعاد تا روز بازی در بالاترین حد ممکن خود قرار دهیم. در این بین سعی کردیم به مواردی جز مسائل فنی توجهی نداشته باشیم و تمام تمرکزمان را بر روی موارد فنی معطوف سازیم. گروه فنی پرسپولیس، گروه پر تلاشی بوده و هست که همواره سخت کار کرده و با قدرت کارش را پیش می‌برد و با وجود اینکه گاهی اوقات بعضی از مسائل فشارهایی را متوجه ما و تیم می‌سازد اما ما باز هم با تلاش بیشتر سعی کردیم به کارمان ادامه دهیم تا به برنامه‌های تیم آسیبی وارد نشود و لطمه‌ای از این حیث نبینیم.
اواخر حضور مدیرعامل قبلی با او به مشکلات زیادی برخوردید. در این رابطه و انتخاب مدیرعامل جدید و ابراهیم شکوری به عنوان معاونت ورزشی پرسپولیس چه نظری دارید ؟
 من نظراتم را راجع به مدیرعامل قبلی گفته‌ام به همین دلیل صحبت تازه‌ای راجع به مدیرعامل قبلی ندارم چون خود مردم بهترین قضاوت‌ها را انجام می‌دهند که چه شخص یا اشخاصی برای باشگاه کار می‌کند و چه کسی به دنبال حاشیه سازی است. بعد از اتفاقاتی که رخ داد باشگاه تصمیم گرفت که در مسیر جدیدی قرار بگیرد از همین رو مدیر عامل جدید انتخاب شد. من برای مدیرعامل جدید آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم ایشان در کارشان موفق باشند. از مدیرعامل جدید شناختی ندارم اما حتماً ایشان یکی از مدیران موفق بوده که برای مدیریت پرسپولیس انتخاب شده است. در مورد آقای شکوری هم باید بگویم ایشان از جنس خود ما و پرسپولیس است که می‌تواند خیلی به باشگاه و تیم کمک کند. در واقع ایشان می‌توانند رابط خوبی بین بازیکنان و کادر با مدیریت باشگاه باشند و در امور تیم خیلی کمک حال باشگاه و بازیکنان و کادر باشند.
مطالبات برانکو هم بعد از مدت‌ها کش و قوس پرداخت و پنجره باشگاه باز شد. از اینکه این قصه  پرغصه و پایانش که خیلی باشگاه و تیم و هواداران را اذیت کرد چه احساسی دارید؟
 خدا را شکر این مشکل حل شد. برای باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس بروز چنین اتفاقاتی اصلاً خوب نیست و به کلاس و برند پرسپولیس لطمه می‌زند. امیدوارم دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی برای پرسپولیس و دیگر تیم‌های ایرانی نباشیم خصوصاً پرسپولیس که هواداران بسیار زیادی دارد و آنها اذیت شدند. خدا را شکر پنجره تیم باز شد و ما هم در این رابطه استراتژی و برنامه‌های خودمان را داریم و سعی خواهیم کرد که به نحو احسن از موقعیت ایجاد شده نهایت بهره را ببریم. درست است که ما بازیکنان خوبی را از دست دادیم اما برای ما مربیان همیشه این چالش‌ها بوده و وجود داشته است. در مورد مسائلی که برای چند بازیکن ما به وجود آمد امکان این وجود داشت که مدیریت وقت خیلی بهتر با موارد برخورد و بازیکنان را حفظ می‌کرد اما به هر حال با تمام اتفاق‌هایی که افتاده فوتبال در جریان است و ادامه دارد و اینگونه نیست که ما هم در پرسپولیس با جدایی دو بازیکن متوقف شویم. حتماً تلاش زیادی انجام می‌دهیم و با سعی و تلاش زیاد و بازیکنان ارزشمندی که داریم با برنامه‌ریزی دقیق شرایط فنی‌مان را باز هم به شکل بسیار خوبی پیش خواهیم برد.
اما به نسبت فصل قبل پرسپولیس دچار تغییرات زیادی شده. این موضوع شما را با چالشی سخت مواجه نمی‌سازد؟!
 قدر مسلم ما دوست نداشتیم تیم‌مان با تغییرات زیاد مواجه شود اما تغییر در فوتبال در همه جای دنیا هست هر چند که در ایران این موضوع به شکل بیشتری وجود دارد. تیم ما در عرصه بازیکن و مدیریت با تغییر مواجه شده و تیمی که در زمینه بازیکن با تغییر زیادی مواجه شده قطعاً کار سخت‌تری را پیش رو دارد اما ما توانستیم این مسأله را خیلی خوب در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مدیریت کنیم و ان‌شاءالله در ادامه بازی‌ها هم تلاش می‌کنیم تا با  یکدلی و همبستگی و انرژی بیشتر و حمایتی که هواداران از تیم انجام می‌دهند کارمان را با قدرت پیش ببریم. در این راه از هوادارانمان می‌خواهم باز هم مانند همیشه از تیمشان حمایت کنند و پشت تیم محبوبشان باشند و به حاشیه‌ها هم توجهی ‌نداشته باشند.
 

 


Page Generated in 0.0065 sec