printlogo


کد خبر: 217725تاریخ: 1399/8/10 00:00
مصاحبه و خبر

رشیدی: عبدیان سریالش را فیلم سینمایی کند!
 
منصور رشیدی، دروازه‌بان سابق استقلال در واکنش به ادعای عبدیان که گفته نادری بدون پول برای استقلال بازی می‌کند، می‌گوید: «سریال قشنگی درست شده و من توصیه می‌کنم او همین سریال را تبدیل به فیلم سینمایی کند و به مردم آن را نشان بدهد! نمی‌دانم چرا واقعیت‌گویی در بین مدیران ما از بین رفته و هر چه راست نگویند مردم هم از آن استقبال می‌کنند. نمی‌دانم منظور عضو هیأت مدیره باشگاه که او را اصلاً نمی‌شناسم، چیست؟  در این اوضاع اقتصادی که مردم در گرفتاری بسیار زیاد زندگی می‌کنند و حتی بعضی‌ها به نان شب‌شان محتاج هستند، حرف‌هایی زده می‌شود که ممکن است به شعور افراد توهین شود. اینکه محمد نادری از پرسپولیس به استقلال آمده و آن همه حاشیه را به جان خریده ضمن آنکه قرار است پولی نگیرد و رقمی حدود 5، 6 میلیارد تومان هم از جیبش به باشگاه بلژیکی بدهد، فقط می‌تواند یک سریال قشنگ و یک فیلم سینمایی باشد. این حرف‌ها حتی زمان ما هم نبود چه برسد به الان که مهم‌ترین مسأله برای بازیکنان مباحث اقتصادی است.» 
رشیدی در ادامه انتقاد خود گفت: «امثال عبدیان اگر در سال 5، 6 میلیارد هم هزینه می‌کردند، این همه در رسانه‌ها و در چشم نمی‌آمدند ولی با حضور در هیأت مدیره استقلال نه تنها این راه را راحت رفتند بلکه خیلی ساده به هواداران حرف‌هایی می‌زنند که اگر کمی واقع‌بین باشیم آنها هم این حرف‌ها را باور ندارند. این حرف‌ها احساسی است و چیزی عاید مردم نمی‌کند و گذشت زمان ثابت خواهد کرد که چه اتفاقی می‌افتد.» 
پیشکسوت استقلال حرف‌هایش را با این جملات تمام کرد: «سال‌هاست که فوتبالی‌ها بیرون از گود نشسته‌اند و غیر فوتبالی‌ها وارد فوتبال شده‌اند من 53، 54 سال در این فوتبال کار کرده و در تیم ملی استقلال مربیگری کرده و سال‌ها هم در دو تیم بازی کرده‌ام اما شرایط را هرگز اینگونه بد ندیده‌ام. نه از پیشکسوتان بازی گرفته می‌شود، نه به نظر مردم احترام گذاشته می‌شود. رئیس هیأت مدیره استقلال را وزیر معرفی کرده آن هم در حالی که این همه فرد تحصیلکرده بیرون از گود داریم، نه فقط در استقلال در پرسپولیس هم شرایط همین است و وزیر ورزش خودش همه را انتخاب می‌کند.»
 
زور بازیکنان بیشتر است
نوروزی و ستوده خداحافظی کردند
 
 بعد از شکست استقلال در فینال جام حذفی برخی بازیکنان استقلال با پزشکان این باشگاه به درگیری لفظی پرداختند که خبر این ماجرا در رسانه‌ها نیز منتشر شد. با گذشت یک ماه از آن شکست و حضور کادر فنی جدید پیش‌بینی می‌شد که ستوده و نوروزی همچون همیشه در کنار استقلال باشند اما این بار پزشکان استقلال حاضر به بازگشت نشدند و انتظار دارند بازیکنان از آنها عذرخواهی رسمی کنند که بازیکنان هم حاضر به انجام این کار نیستند.
با این حال فکری تماسی با کادر پزشکی داشت تا آنها همچون گذشته با استقلال همکاری کنند اما این تماس به حضور مداوم آنجا نینجامید و حالا خبر می‌رسد که هم ستوده و هم نوروزی قصد ندارند در تمرینات استقلال شرکت کنند و انتظار دارند بازیکنان از آنها عذر خواهی کنند.
در صحبت‌هایی که میان پزشکان استقلال و مدیران انجام شده نیز نتیجه مناسبی به دست نیامده و مددی به نوروزی و ستوده اعلام کرده بازیکنان از آنها عذرخواهی نمی‌کنند و همین موضوع دستمایه‌ای شده برای این دو تا خداحافظی خود را از استقلال اعلام کنند. البته مدیران استقلال این بار چندان تهدید پزشکان را جدی نگرفته‌اند و به نظر می‌رسد تمایلی به ادامه همکاری با آنها ندارند و احتمالاً باید پرونده نوروزی و ستوده را با استقلال بسته شده دانست.
نوروزی البته سال‌ها است با استقلال همکاری می‌کند و بارها استقلال را تهدید به جدایی کرده اما هربار که این موضوع مطرح شده بعد از گذشت اندک زمانی دوباره او را در استقلال دیده‌ایم! حال باید دید که آیا این دو پای حرف‌های خود می‌ایستند یا اینکه تصمیم دیگری خواهند گرفت؟
 

Page Generated in 0.0037 sec