printlogo


کد خبر: 217130تاریخ: 1399/7/27 00:00
صحت دیگری ندارد!

هومن جعفری   

«به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز (شنبه) در برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر مذاکره وزارت ورزش و جوانان در خصوص گزینه بودن آقای فرهاد حمیداوی برای سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال منتشر شده که به این وسیله خبر مذکور تکذیب می‌شود. نشر چنین اخباری تنها با هدف به هم زدن تمرکز دو باشگاه شهرخودرو و استقلال انجام می‌شود و صحت دیگری ندارند.» متوجه شدید؟ نشر اخباری مبنی بر حضور حمیداوی در استقلال صحت دیگری ندارد! با تشکر از دوستان در باشگاه!
 
آنجا که النصر آشنا دارد
کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دومین بار شکایت النصر از پرسپولیس را رد کرد. به این ترتیب النصری‌ها این شکایت را به دادگاه CAS خواهند برد. اگر بردند که هیچ! اگر نبردند پرونده را به دیوان عدالت اداری لاهه، اگر نشد به اداره جنگلبانی و مراتع سازمان ملل، اگر نشد به بخش بازپرداخت دیون بانک جهانی شعبه غرب آسیا، اگر نشد به سرپرستی شعب غرب تهران بانک وست‌اند یونیون تگزاس، اگر نشد به شورای حکام در سازمان مقابله با تروریسم جهانی، اگر نشد به هیأت مدیره صندوق بازنشستگی ‌ام‌اندام، اگر نشد به مجمع سالانه شرکت مخابرات آفریقای جنوبی و اگر نشد دست آخر، به عدل آسمانی می‌سپارند!
لازم به ذکر است این جاهایی که گفتم، جاهایی است که وکلای النصر آشنا دارند. حالا اینکه به قضیه مربوط باشد یا نباشد، خیلی محلی از اعراب ندارد!
 

Page Generated in 0.0067 sec