printlogo


کد خبر: 217122تاریخ: 1399/7/27 00:00
محمد‌خانی: بشار باید بماند حق با یحیی است
باشگاه باید قدر ستاره‌ای مانند شجاع را بداند

ناصرقراگزلو     

ناصر محمد‌خانی یکی از مهاجمان خوب پرسپولیس در دهه60 ، 70 در رابطه با شرایطی که این روزها برای پرسپولیس و این تیم به وجود آمده نقطه نظراتش را ارائه داده و به سؤالات ما پاسخ می‌دهد.  
 
در رابطه با ماندن یا اجازه برای جدایی بشار به نظر مدیریت باشگاه با چالش بزرگی مواجه شده است در این رابطه شما حق را به چه کسی می‌دهید؟
یحیی فینال آسیا را پیش رو دارد و ایشان مسئول فنی تیم هستند از همین رو من در موضوع بشار حق را صددرصد به یحیی می‌دهم چون بشار تا نیم‌فصل با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد به همین دلیل او باید بماند و به تعهداتش به شکل کامل عمل کند. بشار بازیکنی پا به توپ است که در حفظ توپ و بازیسازی تبحر خوبی دارد و گاهی با پاس‌های در عمق و حرکات خوبش تیم را به حرکت می‌اندازد و در واقع نوع بازی‌اش با بقیه هافبک‌های میانی پرسپولیس متفاوت است به همین دلیل بشار باید بماند و تا نیم‌فصل به بازی‌های خوبش ادامه دهد و آن زمان اگر خواست به باشگاه مدنظرش برود چون پرسپولیس در شرایط فعلی در یکی از حساس‌ترین برهه‌های‌ خودش قرار دارد و به جهت در پیش بودن فینال آسیا و ... باید شاکله تیم حفظ شده و بازیکنی از جمع بازیکنان جدا نشود. مسلماً اگر بحث فینال نبود شاید پولی به باشگاه می‌رسید و باشگاه هم از جدایی بشار سود می‌برد اما به دلایلی که گفتم جدایی بشار اصلاً به سود پرسپولیس نیست. بشار بیشتر از سه فصل است که در پرسپولیس بازی کرده و در تیم جا افتاده و قطعاً حضورش خیلی می‌تواند به تیم کمک کند.
در خصوص پرداخت بدهی برانکو و خطر محرومیت هم به هوادار و باشگاه استرس فراوانی وارد شد!
 متأسفانه دو مدیر قبلی خیلی در خصوص پرداخت بدهی ضعیف کار کردند و بدهی را با دلار سه هزار تومانی پرداخت نکردند تا اینکه این مشکل به الان کشیده شده و باشگاه را با چالش بسیار بزرگی مواجه ساخته اما امیدوارم با پرداخت این پول بخش مهمی از نگرانی‌ها از بین برود و در ادامه هم بقیه چالش‌ها برطرف شود.
در خصوص بازی با نماینده شرق آسیا در فینال چقدر به قهرمانی پرسپولیس خوشبین هستید؟
 اگر بازی‌ها ادامه پیدا می‌کرد و فینال خیلی سریع برگزار می‌شد خیلی به سود پرسپولیس بود چون تیم ما در آن مقطع در بهترین فرم ممکن بود اما با وجود اینکه تا زمان بازی دو ماه دیگر باقی مانده من شخصاً خیلی به قهرمانی پرسپولیس امیدوارم چون حریف شرق آسیایی را قوی‌تر از تیم‌هایی مانند السد و النصر و بقیه تیم‌های عربی بزرگی نمی‌دانم که سرخپوشان با قدرت از سد همه آنها گذشتند.
در خصوص شجاع خلیل‌زاده و مشکلاتی که برای ماندن این بازیکن به وجود آمده چه نظری دارید؟
 شجاع باید بماند البته حرفش هم کاملاً منطقی بوده که خواهان دریافت پولی به اندازه بقیه شده است . شجاع در این چند سال عالی بوده و یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی‌های این تیم چه در لیگ و جام حذفی و ... بوده و انصافاً در خط دفاع وزنه بزرگی برای پرسپولیس بوده است به همین دلیل باشگاه باید شجاع را حفظ کند و قدر چنین بازیکن باتعصبی را بداند.
در خصوص برگزاری دربی در هفته هشتم و اولین بازی پرسپولیس در لیگ مقابل سایپا چه نظری دارید؟
 پرسپولیس قهرمان چهار دوره متوالی لیگ بوده و باید از عناوین متعدد قهرمانی‌اش دفاع کند به همین دلیل قرعه برای چنین تیمی فرقی نمی‌کند، از همین رو قرعه برای قهرمان فرقی نمی‌کند و باید از سد همه حریفان پیش روی خود بگذرد. دربی هم در زمان مناسبی برگزار می‌شود و یک بازی خاص است با این خصوص من شخصاً با وجود شخصیت قهرمانی و بردی که پرسپولیس و بازیکنانش به خوبی از آن بهره می‌برند خیلی به تکرار قهرمانی و کسب پنجمین قهرمانی متوالی و پیروزی در دربی امیدوارم.

Page Generated in 0.0058 sec