printlogo


کد خبر: 217109تاریخ: 1399/7/27 00:00
نایب رئیس فدراسیون در قرنطینه
ژنرال سرشاخ با کرونا

ژنرال کشتی ایران با ویروس کرونا سرشاخ شده و در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برد. حمید سوریان که از هفته پیش با علائم کرونا مواجه شده بود، با انجام تست کرونا مشخص شد به این ویروس مبتلا شده است. حمید سوریان نایب‌رئیس فدراسیون کشتی و دارنده شش مدال طلای جهان و یک مدال طلای المپیک است که یک هفته است قرنطینه شده و این هفته را هم باید در قرنطینه به‌سر ببرد. البته شرایط عمومی حمید سوریان هم‌اکنون خوب است و باید تحت نظر پزشکان دوره درمانی خود را طی کند. 
حمید سوریان هفته گذشته دیدارهای کاری مهمی داشت و حالا مشخص نیست چه زمانی و در کجا این ویروس به حمید سوریان منتقل شده است. یکی از افرادی که حمید سوریان هفته گذشته چند باری با او دیدار داشته علیرضا دبیر بود. 
رئیس فدراسیون کشتی نیز که چند روز قبل آزمایش کرونایش منفی شده بود مجدداً اقدام به انجام آزمایش کرونا کرد که نتیجه این آزمایش منفی بود. البته علاوه بر حمید سوریان، علیرضا لرستانی پیشکسوت کشتی فرنگی هم به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شده است. ایران ورزشی برای حمید سوریان که پرمدال‌ترین کشتی‌گیر تاریخ ایران است و همچنین علیرضا لرستانی آرزوی سلامتی می‌کند.
 

Page Generated in 0.0050 sec