printlogo


کد خبر: 217107تاریخ: 1399/7/27 00:00
مصاحبه

طیبی: صنعت‌نفت می‌تواند یکی از بهترین‌های لیگ باشد
 
محمد طیبی مدافع صنعت‌نفت آبادان که دوست ندارد درباره دلایل جدایی از سپاهان صحبت کند، درباره حضور در تیم سیروس پورموسوی می‌گوید: «بنا به دلایلی که قبلاً درباره‌اش صحبت کردم و دیگر نمی‌خواهم در موردش چیزی بگویم، از سپاهان جدا شدم و به صنعت‌نفت آبادان پیوستم. شرایط به شکلی بود که تصمیم گرفتم از بین چند پیشنهادی که داشتم به آبادان بیایم و فصل دیگری را با سیروس پورموسوی تجربه کنم.» طیبی با اشاره به هفته‌های پُرحاشیه تیم صنعت‌نفت در فصل گذشته، ادامه می‌دهد: «می‌دانم آبادانی‌ها فصل سختی را پشت سر گذاشته و موقعیت کسب سهمیه را از دست دادند. امیدوارم مسئولان به کمک این تیم بیایند تا شاهد هرچه قدرتمند‌تر شدن تیم صنعت‌نفت باشیم. این تیم امید مردم یک شهر و تیم بزرگی است. از طرفی پتانسیل آن را دارد که یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر باشد. امیدوارم با تلاش همه اعضای باشگاه فصل خوبی را رقم بزنیم. صنعت‌نفت بازیکنانی را در حد توان جذب کرده و مربی خوبی دارد. پورموسوی پیش از این هم به فوتبال خوزستان کمک کرده. از این رو مربیان تمرینات خوبی را در دستور کار قرار دادند و علاوه بر تقویت قوای جسمی بازیکنان، برنامه‌های آماده‌سازی خوبی داریم. امیدوارم برنامه‌های کادرفنی عملی شده و لیگ برتر را با قدرت آغاز کنیم.»
 
گرامی: صادقی مسئولیت دفاعی تیم را به من سپرده
 
فریبرز گرامی مدافع سایپا معتقد است همزمان با آغاز لیگ برتر این تیم در پیک آمادگی خود قرار خواهد داشت و روز به روز آماده‌تر می‌شود: «بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که کادر فنی تیم بزرگسالان سایپا انجام داده، قطعاً اولین هفته رقابت‌های لیگ امسال با پیک آمادگی نارنجی‌پوشان همراه خواهد بود و این تیم هر لحظه به شرایط آرمانی نزدیک‌تر می‌شود. تمرینات تیم چند هفته‌ای است که آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی، تیم در حال حاضر در فشار بدنسازی قرار دارد و تمرینات به گونه‌ای طراحی شده که این تیم در اولین هفته رقابت‌های لیگ به اوج آمادگی خود دست خواهد یافت.» گرامی درباره انتخاب سایپا هم می‌گوید: «بسیار خوشحالم که از میان انتخاب‌هایی که داشتم، سایپا را انتخاب کرده‌ام، چرا که سایپا تنها یک تیم نیست و یک باشگاه باانضباط است. ساختار این باشگاه یکی از بهترین ساختارهای باشگاه‌های کل کشور است، در ثانی از تجهیزات و امکانات بسیار خوبی هم برخوردار است. بازیکنان سایپا برای انجام تمرینات بدنسازی، کار با توپ و حتی فیزیوتراپی با هیچ مشکلی روبه‌رو نیستند. بر اساس مذاکراتی که با ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا داشتم، به نوعی بخشی از مسئولیت دفاعی تیم سایپا امسال به من سپرده شده. گرچه این مسئولیت بسیار خطیر است اما من تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین عملکرد به کار می‌بندم و قطعاً این مأموریت برای من لذت‌بخش خواهد بود.»
 
جعفری: رحمتی شخصیت مربیگری دارد
 
حسن جعفری مدافع شهرخودرو که این فصل پیشنهادهای خوبی داشت، در مشهد ماند تا این بار هم برای رسیدن به آسیا تلاش کنند. جعفری درباره قرعه تیم شهرخودرو در لیگ برتر می‌گوید: «در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد. چند سال است که تیم‌ها به هم نزدیک هستند. ماشین‌سازی تیم خوبی است که یک مربی جوان استخدام کرده و برای ما ناشناخته است. همین باعث می‌شود نسبت به حریف ذهنیت نداشته باشیم و با تمام قوا وارد مسابقات شویم. امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کرده و هفته اول را با قدرت شروع کنیم.» مدافع شهرخودرو در رابطه با اینکه گفته می‌شود مهدی رحمتی تجربه مربیگری ندارد و این مسأله ممکن است به تیم مشهدی آسیب بزند، توضیح می‌دهد: «رحمتی تجربه بازی در میادین مختلف ملی را دارد و فوتبال را خوب می‌فهمد. او همان رویه‌ای را ادامه می‌دهد که مربیان طی سال‌های اخیر از شهرخودرو می‌خواستند. رحمتی عملکرد خوب از بازیکنان می‌خواهد و از نظر من شخصیت مربیگری را دارد چون در این مدت تلاش او را به چشم‌مان دیده‌ایم. تجربه به کلاس مربیگری رفتن نیست. در دو سال اخیر، رحمتی هر وقت درون دروازه ایستاد، مثل یک مربی همه چیز را به بازیکنان و مدافعین کناری گوشزد کرده. کاری که او امسال می‌خواهد انجام دهد، متفاوت با سال‌های گذشته نیست و به واسطه تجربه‌ای که دارد، نکات را به بازیکنان منتقل می‌کرد. هدف ما این است که شرایط‌مان را بهتر کنیم و مثل سال قبل به دنبال سهمیه آسیایی هستیم.»

Page Generated in 0.0052 sec