printlogo


کد خبر: 217104تاریخ: 1399/7/27 00:00
خبر

مالکی: بازی با پرسپولیس در هفته اول هیجان‌انگیز است
حسین مالکی مهاجم جدید سایپا که فصل گذشته در شاهین بوشهر گل‌های مهمی زد، درباره پیوستن به سایپا و دلایل انتخاب این تیم می‌گوید: «واقعیت این است که چند پیشنهاد داشتم و با بررسی همه شرایط سایپا را انتخاب کردم. سایپا باشگاهی حرفه‌ای است و بازیکن در این باشگاه آرامش دارد. خوشحالم که چنین انتخابی را انجام دادم. مسأله مهم برای من این است که بازیکن تأثیرگذاری برای سایپا باشم و پیشرفت کنم. امیدوارم فصل خوبی را در تیم جدیدم پشت سر بگذارم.» مالکی که فصل گذشته 7 گل برای شاهین به ثمر رساند، در مورد سقوط این تیم به لیگ دسته اول توضیح می‌دهد: «اصلاً دوست نداشتم این اتفاق تلخ برای شاهین رخ دهد. در هر بازی نهایت تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دادم و دیگر بازیکنان هم تلاش کردند ولی متأسفانه شاهین سقوط کرد. امیدوارم این تیم دوباره به لیگ برتر برگردد.»
هافبک سایپا در رابطه با بازی مقابل پرسپولیس در هفته اول فصل بیستم می‌گوید: «این بازی قطعاً هیجان‌انگیز است، می‌خواهیم نشان دهیم سایپا نسبت به فصل گذشته پیشرفت کرده و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را برابر پرسپولیس داشته باشیم.»
 
 
دژاگه فردا برمی‌گردد
محمد علیپور مدیرعامل باشگاه تراکتور صبح دیروز (شنبه) طی تماس تلفنی با اشکان دژاگه، آخرین وضعیت این بازیکن برای حضور در ایران را پیگیری کرد. مدیرعامل باشگاه تراکتور پس از گفت‌وگو با اشکان دژاگه اعلام کرد که این بازیکن قرار بود هفته گذشته به ایران بازگردد اما به دلیل محدودیت‌های سفر در شرایط کرونا، بازگشت او به تأخیر افتاد و برابر هماهنگی‌های انجام شده، اشکان دژاگه فردا (دوشنبه) وارد ایران می‌شود تا از سه‌شنبه در تمرینات تیم حضور یابد. علیپور همچنین از پیگیری باشگاه برای حضور دو کاپیتان دیگر تیم در تمرینات طی هفته جاری خبر داد.
 

 


Page Generated in 0.0054 sec