printlogo


کد خبر: 217102تاریخ: 1399/7/27 00:00
نقل و انتقالات

مس رفسنجان ۲ بازیکن جذب کرد
 
محمد آقاجانپور مدافع تیم امید ایران که در سه فصل اخیر بازی‌های زیادی برای شهر خودرو انجام داد و یکی از پدیده‌های این تیم محسوب می‌‌شد، رسماً به جمع شاگردان محمد ربیعی اضافه شد. این مدافع 23 ساله علاوه بر دفاع راست که پست تخصصی او محسوب می‌شود، توانایی بازی در پست‌های مدافع میانی و هافبک دفاعی را هم دارد. امید لطیفی مهاجم 21 ساله استقلال خوزستان هم با باشگاه مس رفسنجان قرارداد بست. لطیفی فصل گذشته یکی از بازیکنان مؤثر استقلال خوزستان بود و در بیش از 25 بازی برای این تیم به میدان رفت.
 
بهادرانی به کادر فنی سپاهان اضافه شد
 
فرهاد بهادرانی بازیکن پیشین سپاهان دستیار محرم نویدکیا در جمع زردپوشان اصفهانی شد. بهادرانی با بیش از دو دهه فعالیت در باشگاه سپاهان از اعتماد نویدکیا سرمربی تیم و مدیران باشگاه تشکر و ابراز امیدواری کرد با تجربه‌ای که طی این دو دهه در سپاهان کسب کرده است بتواند همراه با محمود کریمی، علیرضا ربانی، رحمان احمدی، میگوئل تکسیرا و دیگر اعضای کادر فنی، سپاهان را در مسیر قهرمانی یاری رسانند.
 
جهان‌کهن باز هم شاگرد حسینی شد
 
امین جهان‌کهن هافبک پیشین فولاد خوزستان به جمع شاگردان سیدمجتبی حسینی اضافه شد. جهان‌کهن که سابقه عضویت در تیم‌های فولاد و ملوان بندر انزلی را در کارنامه دارد، چهار سال پیش در جمع نفتی‌ها حضور داشت و فصل گذشته هم زیر نظر سیدمجتبی حسینی در مس کرمان توپ می‌زد. او حالا قرار است در نفت مسجدسلیمان بار دیگر شاگرد حسینی باشد.
 
انصاری از تراکتور به فولاد
 
ساسان انصاری دیروز با حضور در باشگاه قرارداد خود را فسخ کرد و از تراکتور جدا شد. علی‌رغم پیگیری باشگاه تبریزی برای حل مشکل ساسان انصاری برای تداوم حضور در تراکتور، در نهایت شرایط مهیا نشد تا انصاری جدا شود و به اهواز برود. ساسان انصاری پس از جلسه با سعید آذری مدیرعامل فولاد، با امضای قرارداد به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد تا در لیگ بیستم پیراهن فولادخوزستان را بر تن کند. این بازیکن که از محصولات آکادمی فولاد به حساب می‌آید، سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین قهرمانی در لیگ برتر با فولادخوزستان را دارد و سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه فولاد خوزستان است. انصاری پوشیدن پیراهن تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و تراکتور را در کارنامه دارد. او سابقه بازی در تیم‌ ملی در دوران سرمربیگری کارلوس‌ کی‌روش را دارد و در لیست اخیر تیم ملی هم حضور داشت.
 
خالقی‌فر، نفتی شد اما در آبادان
 
رضا خالقی‌فر بازیکن فصل گذشته پارس‌جنوبی پس از مذاکره با مسئولان این باشگاه، به صنعت‌نفت آبادان پیوست. خالقی‌فر از نفت مسجدسلیمان هم پیشنهاد خوبی داشت و به یک قدمی قرارداد با این باشگاه رسید اما دیروز خبر رسید مسیر خود را تغییر داد و با دیگر تیم نفتی خوزستان قرارداد امضا کرد تا در لیگ بیستم شاگرد سیروس پورموسوی شود.
 
اختلاف کیانی با سپاهان برای جدایی
 
مهدی کیانی کاپیتان فصل گذشته سپاهان با وجود همراهی این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، قصد جدایی دارد و این در حالی است که کیانی قبل از شروع این مسابقات از علاقه‌اش برای ادامه همکاری با سپاهان صحبت کرده بود. کیانی در حال حاضر چند پیشنهاد خوب لیگ برتری دارد ولی هنوز باشگاه سپاهان حاضر به دادن رضایتنامه به کیانی نشده. ظاهراً طرفین در خصوص نحوه جدایی با یکدیگر اختلاف دارند و سپاهان برخلاف برخی بازیکنانش که از این تیم جدا شدند حاضر نیست به کیانی رضایتنامه بدهد. با این شرایط کیانی باید از طریق دادن پول برای رضایتنامه یا راهکارهای دیگر، این باشگاه را برای جدایی راضی کند. هافبک سپاهان در تلاش است از این تیم جدا شود.
 

Page Generated in 0.0061 sec