printlogo


کد خبر: 217101تاریخ: 1399/7/27 00:00
مصاحبه

کریستیانو رونالدو:
درباره من دروغ می‌گویند
 
کریستیانو رونالدو جواب وزیر ورزش ایتالیا را داد. رونالدو متهم است که پروتکل‌های بهداشتی را زیر پا گذاشته و به خطر شیوع کرونا دامن زده. گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه گروهی 7 نفره از بازیکنان یوونتوس شامل 6 بازیکن ملی‌پوش این تیم از جمله رونالدو بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی و با وجود ابتلای دو تن از اعضای باشگاه به کرونا، هتلی که در آن قرنطینه بوده‌اند را ترک کرده‌اند تا به کشورهای خود سفر و در اردوی‌ تیم‌های ملی‌شان حضور پیدا کنند. بعد از آن هم وزیر ورزش ایتالیا بازگشت رونالدو به ایتالیا با وجود ابتلا به کرونا را زیر سؤال برد. رونالدو که در حال حاضر به دلیل مثبت شدن تست کرونا در منزل خود قرنطینه است، در پیامی در اینستاگرام نوشت: «من و سایر اعضای خانواده‌ام در دو طبقه مجزا از منزل‌مان زندگی می‌کنیم. پس ما نمی‌توانیم با هم در تماس باشیم.» ستاره 35ساله یوونتوس در واکنش به اظهارات اخیر وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا که او را به خاطر بازگشت به ایتالیا با وجود ابتلا به کرونا به نقض پروتکل‌های بهداشتی متهم کرده، گفت: «من در تمام مدت قرنطینه در خانه‌ام بوده‌ام و الان هم در همانجا روزها را سپری می‌کنم. کاملاً پروتکل‌ها را رعایت می‌کنم و آنها را نقض نکرده‌ام. چیزهایی که دیگران در این باره گفته‌اند دروغ است. من به خاطر تیمم از پرتغال برگشتم و بازگشتم هم با رعایت تمامی مسائل بهداشتی همراه بوده است. به وسیله یک آمبولانس هوایی به ایتالیا برگشتم و تا رسیدن به منزلم هم با هیچ کسی تماس نداشته‌ام حتی در تورین.»
 
توخل:
 نیمار به بازی با منچستر می‌رسد
 
پاری‌سن‌ژرمن در هفته هفتم لوشامپیونا در دیداری خارج از خانه 4 بر صفر بر تیم «نیم» غلبه کرد. توماس توخل، مربی پاریسی‌ها  درباره احتمال رسیدن نیمار به بازی سه‌شنبه شب با منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا گفت: «نیمار مشکلی ندارد. پیش از بازی با او صحبت کردیم، درست همان کاری را با کیلیان انجام دادیم. صادقانه با هم صحبت کردیم و تصمیم گرفتیم به نیمار در این بازی استراحت بدهیم. او در بقیه تمرینات با ما خواهد بود و برای بازی با منچستریونایتد آماده و قطعاً در زمین خواهد بود.» مربی آلمانی همچنین در تمجید از امباپه که در این بازی دو گل به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: «امکان ندارد در تمام طول فصل کاری که در این بازی کردیم را انجام دهیم. روز قبل از این بازی با امباپه صحبت کردم و تصمیم به استفاده از او گرفتم. کیلیان به من گفت که حس خوبی دارد و واقعاً دوست دارد بازی کند. او بازیکنی است که می‌تواند تفاوت را رقم بزند و این را در این بازی دیدیم. امباپه فوق‌العاده بود.»
 
زیدان: 
چیزی درباره خرید مسی نمی‌دانم
 
این روزها شایعات زیادی درباره تلاش رئال برای خریدن امباپه وجود دارد. زیدان درباره تمایل باشگاه برای خرید مهاجم پاری‌سن‌ژرمن گفت: «درباره رئال مادرید شایعات فراوانی وجود دارد و من قصد ندارم درباره یک بازیکن خاص صحبت کنم. این شایعات نه روی ما تأثیر می‌گذارند نه اذیت‌مان می‌کنند. چیزی که دیگران می‌گویند روی رختکن تیم ما تأثیر ندارد. بازار نقل و انتقالات هم بسته شده است. ما تیمی که برای جنگیدن لازم است را داریم.» مربی فرانسوی رئال درباره تلاش نافرجام رئال مادرید برای جذب لیونل مسی در سال 2013 هم تأکید کرد: «من چیزی نمی‌دانم پس چیزی نمی‌توانم به شما بگویم. درباره بازیکنی که به ما تعلق ندارد هم صحبت نمی‌کنم. همه می‌دانیم مسی چه کسی است، چه کارهایی انجام داده و دارد انجام می‌دهد اما او بازیکن من نیست، پس نمی‌توانم درباره‌اش اظهارنظر کنم و هیچ چیزی هم درباره سؤالی که از من می‌پرسید نمی‌دانم. پست گریزمان در بارسلونا؟ اینها به ما ربطی ندارد. آنقدر ذهنم مشغول هست که نخواهم به چیزهای نامربوط فکر کنم. من هیچ نظری درباره این موضوع ندارم پس متأسفم که جواب‌تان را نمی‌دهم.»
 

Page Generated in 0.0049 sec