printlogo


کد خبر: 217092تاریخ: 1399/7/27 00:00
خبر

گل خلیل‌زاده، گل فصل غرب آسیا
شجاع بالاتر از دیاباته
 
طبق اعلام سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، گل شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ایران در روز برتری چهار بر صفر این تیم مقابل شارجه امارات در هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ با کسب بیشترین آرا به عنوان بهترین گل فصل این رقابت‌ها در منطقه غرب انتخاب شد. مدافع پرسپولیس در نظرسنجی مردمی ۴۸ درصد آرا را به خود اختصاص داد و این عنوان را از آن خود کرد. گل شیخ دیاباته از استقلال به الاهلی عربستان با کسب ۳۴ درصد در رده دوم این نظرسنجی ایستاد. گل رضا میرزایی از سپاهان به السد نیز تنها سه درصد آرا را به خود اختصاص داد.
 
استارت الدحیل با مربی فرانسوی
آغاز فعالیت رضاییان زیر نظر لاموشی
 
تیم فوتبال الدحیل دوران جدیدش با صبری لاموشی فرانسوی که برای هدایت این تیم و جانشینی ولید رکراکی به دوحه آمده را آغاز می‌کند. بعد از برکناری ولید رکراکی سرمربی مراکشی تیم الدحیل به خاطر نتایج ضعیف این تیم در لیگ قهرمانان، این باشگاه دوران جدیدی را با صبری لاموشی آغاز می‌کند که از چند روز پیش برای هدایت تیم وارد دوحه شده است.
الدحیل برای تغییر و تحول روی کار سرمربی جدیدش حساب می‌کند تا بتواند وجهه‌ای که در دوره اخیر به دلیل نتایج ضعیف مخدوش شده را بازسازی کند. انتظار می‌رود بازیکنان خارجی الدحیل نیز به تمرین تیم اضافه شوند و این موضوع خیلی مهمی است، چرا که باعث می‌شود سرمربی جدید بتواند با تمامی نیروهایش کار را آغاز کند. الدحیل در این فصل از رقابت‌ها رامین رضاییان ستاره ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد که در نقل و انتقالات از الشحانیه به ترکیب این تیم اضافه شد.
 
سوتلدو فعلاً در برزیل می‌ماند
الهلال و سانتوس به توافق نرسیدند
 
منابع نزدیک به باشگاه الهلال فاش کردند که باشگاه برزیلی سانتوس پیشنهاد شش میلیون دلاری این باشگاه عربستانی را برای جذب سوتلدو رد کرد. براساس گزارش‌ها الهلال پیشنهادی شش میلیون دلاری برای به خدمت گرفتن جفرسون سوتلدو بازیکن ونزوئلایی را به سانتوس داده است که البته این پیشنهاد توسط باشگاه برزیلی رد شد و حالا گفته می‌شود که الهلال حاضر است این مبلغ را تا هفت میلیون دلار افزایش بدهد.سوتلدو 23 ساله بازیکن بخش تهاجمی است که در خط حمله و بخصوص سمت چپ بازی می‌کند. او قبل از سانتوس در زامورا ونزوئلا و یونیورسیداد شیلی نیز بازی کرده است. در فصل 2020-2019 سوتلدو در 21 بازی برای سانتوس به میدان رفت و دو گل زد و شش پاس گل داد و البته قراردادش تا سال 2023 با این باشگاه برزیلی تمدید شده است.سوتلدو در مجموع 55 بازی برای سانتوس انجام داده و 12 گل و 12 پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است. او برای زامورا 39 بازی، شش گل و 9 پاس گل و برای یونیورسیداد 31 بازی، پنج گل و هفت پاس گل را به نام خودش ثبت کرد. این بازیکن در 18 مسابقه نیز لباس تیم ملی ونزوئلا را به تن کرده و یک گل ملی هم به ثمر رسانده است.
از باشگاه الهلال همچنین خبر می‌رسد این باشگاه در حال مذاکره با اسپورتینگ لیسبون برای به خدمت گرفتن لوچیانو ویتو بازیکن آرژانتینی نیز هست. الهلال مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در این دوره از رقابت‌ها به خاطر ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان و عوامل این تیم توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا از مسابقات کنار گذاشته شد.
 
فوازالطریس در الهلال
 
باشگاه الهلال عربستان اعلام کرد که با فواز الطریس هافبک تیم فوتبال الاتفاق قرارداد بسته است تا در فصل آینده او رهبر خط میانی تیم باشد. الهلال با انتشار ویدئویی از استقبال از بازیکن جدید فوازالطریس اعلام کرد که با این بازیکن تا سال 2023 قرارداد بسته است. باشگاه سعودی ارزش مالی این انتقال را فاش نکرد. فواز الطریس 23 ساله فصل گذشته با الاتفاق در 19 مسابقه لیگ عربستان حضور پیدا کرده و یک گل و چهار پاس گل را به نام خودش ثبت کرد. لازم به ذکر است که الهلال فصل گذشته برای شانزدهمین بار در تاریخ خود به مقام قهرمانی در لیگ فوتبال عربستان رسید.

Page Generated in 0.0056 sec