printlogo


کد خبر: 217091تاریخ: 1399/7/27 00:00
حسن‌زاده: توقع قهرمانی از فکری نداشته باشید

 
رضا حسن‌زاده بازیکن سابق استقلال در خصوص شرایط این تیم اینطور می‌گوید: «استقلال در سه چهار سال اخیر شرایط خوبی نداشته و با انتقادات زیادی روبه‌رو بوده است.
 بدون شک کار محمود سخت و سنگین است اما از هواداران استقلال خواهش می‌کنم فعلاً توقع قهرمانی از فکری و تیمش نداشته باشند. او به‌تازگی تیم را در دست گرفته و زمان زیادی می‌طلبد که شرایط مورد نظر خود را در استقلال ایجاد کند. چند روز دیگر لیگ شروع می‌شود و فکری یک هفته نیست که سرمربی استقلال شده است. 
با این اوصاف بی‌انصافی است از او و کادر فنی‌اش توقع داشته باشیم. همه فوتبال بازی کرده‌ایم و می‌دانیم شرایط چطور است. 
استقلال به‌تازگی صاحب کادر فنی و مدیریت شده است و باید اجازه بدهیم با آرامش کار را پیش ببرند و نتایج بهتری بگیرند. فکری دوست من است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.»
 حسن‌زاده درباره حضور صمد مرفاوی و پرویز مظلومی در کادر فنی و سرپرستی تیم استقلال می‌گوید: «شک نکنید حضور مرفاوی و مظلومی به سود استقلال است. مظلومی درست است که سرپرست تیم خواهد بود اما خودش سرمربی بوده و سختی کار در استقلال را خوب می‌داند. مرفاوی هم این شرایط را داشته است. حضور مرفاوی و مظلومی در استقلال باید بازخورد بیشتری داشته و به سود این تیم باشد تا ضررش. 
عقبه این افراد برای بازیکنان مشهود است و می‌دانند چه کسانی بالای سرشان هستند. این افراد لباس تیم ملی را سال‌ها پوشیده‌اند. وقتی نیمکت تیمی سنگین باشد، بدون شک نتیجه‌گیری‌اش هم بهتر می‌شود. به نظرم استقلال پس از دو سه بازی شخصیت تیمی‌اش را پیدا می‌کند.»
 

Page Generated in 0.0058 sec