printlogo


کد خبر: 217090تاریخ: 1399/7/27 00:00
خبر

انتقاد برخی پیشکسوتان از روانخواه
 
برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال از حضور‌های متعدد امید روانخواه در برخی نشست‌هایی که در مورد رسیدگی به وضعیت استقلال انجام می‌شود گله دارند. روانخواه که در بیشتر زمان حضورش در استقلال با مصدومیت‌های مکرر مواجه بود در سال‌های اخیر غالباً در نشست‌ها حضوری فعال داشته و حتی گفته می‌شد در دورانی که علی خطیر در باشگاه استقلال حضور داشت با مشاوره‌های او بازیکن جذب می‌کرد.
 اخیراً او به نیابت از پشکسوتان استقلال در جلسه‌ای که در مجلس برگزار شد نیز حضور داشت که این موضوع با انتقاد‌هایی از سوی پیشکسوتان استقلال مواجه شده است. 
البته روانخواه دیگر در پس پرده در تصمیم‌گیری‌های نقل‌و‌انتقالاتی استقلال نقشی ندارد و مانند گذشته در این موضوعات دخالت نمی‌کند.
 
تکذیب مدیریت حمیداوی در استقلال
 
باشگاه استقلال نسبت به خبری درباره حضور حمیداوی به‌عنوان مدیرعامل استقلال اینگونه واکنش نشان داد تا مشخص شود حضور این شخص در استقلال صحت ندارد. باشگاه استقلال در واکنش به حضور حمیداوی چنین نوشته است: «در برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر مذاکره وزارت ورزش و جوانان در خصوص گزینه بودن آقای فرهاد حمیداوی برای سمت مدیرعاملی استقلال منتشر شده که به این وسیله خبر مذکور تکذیب می‌شود.
 نشر چنین اخباری تنها با هدف بر هم زدن تمرکز دو باشگاه شهرخودرو و استقلال انجام می‌شود و صحت دیگری ندارد. باشگاه استقلال در حال حاضر به‌دنبال پرداخت بدهی شفر و باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات است تا بتواند با ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش پرقدرت در لیگ برتر شرکت کند.»
 
 

Page Generated in 0.0065 sec