printlogo


کد خبر: 217088تاریخ: 1399/7/27 00:00
صادقی: من را به مجلس راه ندادند
بالاخره وزارت ورزش از من شکایت کرد

مهدیه دریابیگی  

در حالی که پیشکسوتان با هواداران استقلال هم‌صدا شده‌اند و از مصائب استقلال دل‌نگران هستند، وزارت ورزش از امیرحسین صادقی مدافع سابق استقلال شکایت کرده، دلیل آن هم کاملاً واضح است؛ صادقی بیش از همه پیشکسوتان استقلال از وزارت ورزش انتقاد کرد و همین مسأله باعث شد در نهایت شکایتی به دست او برسد که برای پاسخگویی باید در دادگاه حاضر شود. خبر شکایت وزارت ورزش از صادقی این روزها دهان به دهان می‌چرخد، به همین دلیل روز گذشته به سراغ بازیکن سابق استقلال رفتیم تا در این خصوص با او هم‌کلام شویم.
 
وزارت ورزش از شما شکایت کرده است؟
بله. وزارت ورزش از من شکایت کرده و من باید به‌زودی در دادگاه پاسخگو باشم.
به چه دلیلی؟
دلیلش مشخص است. من طی دو سال اخیر از وزارت ورزش زیاد انتقاد کردم به همین دلیل باید به دادگاه بروم.
به نظر نمی‌رسد از این بابت زیاد ناراحت باشید؟!
من برای احقاق حق هواداران استقلال صحبت کردم. از این بابت خوشحالم که بالاخره یک نفر حرف‌های ما را شنید. من وظیفه دارم به‌عنوان پیشکسوت استقلال برای این تیم و هوادارانش دل بسوزانم و در این مدت هم اگر انتقادی شد برای این بوده که بتوانیم به حق‌مان برسیم.
چند روز پیش پیشکسوتان استقلال به مجلس رفتند اما نامی از شما برده نشد! در حالی که شما جزو نخستین نفراتی بودید که پیشنهاد رفتن به مجلس را دادید؟
نه، متأسفانه ما را راه ندادند.
یعنی شما را به مجلس راه ندادند؟ نگذاشتند وارد مجلس شوید؟
نه، منظورم این است که دعوت نشدیم. چهار پنج نفر را دعوت کردند و فقط آنها به مجلس رفتند. حتماً آقایان حوصله گلایه ما را نداشتند! به هر حال ما می‌خواستیم گلایه هواداران را به گوش مجلس برسانیم.
خروجی نشست با مجلسی‌ها چه شد؟
صددرصد این نشست خروجی ندارد. باید به هر حال کسی جوابگوی استقلالی‌ها باشد.
شما پیش از این گفتید پیشکسوتان دل‌شان می‌خواهد آقای طباطبایی را برای مدیرعاملی استقلال پیشنهاد بدهند اما هیچ‌کدام این مورد را تأیید نکردند!
چون بین پیشکسوتان استقلال متأسفانه اتحاد نیست. وقتی چنددستگی در بین آنها وجود دارد همین می‌شود. یکی از مشکلات استقلال همین معضل است! هیچ‌کس، کسی را در بین آنها قبول ندارد.
انتخاب کادر فنی استقلال را قبول دارید؟
به هر حال موجودی استقلال همین است. محمودخان حساب خود را در مربیگری پس داده است. کادر فنی استقلال روی هم هزارتا بازی دارند و از این لحاظ جزو پرسابقه‌های استقلال هستند، اما امیدوارم فکری را مثل فرهاد و منصوریان نسوزانند.
پس تصورتان این است که فکری می‌تواند در استقلال موفق باشد؟
ما به ثبات و صداقت نیاز داریم که فکر می‌کنم فکری دارد و دلسوز این تیم است. باید به او در این راه کمک شود. وقتی قلعه‌نویی به استقلال آمد جوان بود، به او فرصت دادند دیدید که نتیجه گرفت و استقلال را قهرمان کرد.
در این میان هم مشکلاتی هست که همچنان پابرجاست!
من هم همین را می‌گویم، فکری شخصیت قهرمانی دارد اما باید به او کمک شود. دیاباته و میلیچ و کریمی را باید نگه دارند، باید مشکلات حل شود تا او بتواند کار خود را پیش ببرد. نیمکت استقلال کم کسانی نیستند اما باید از آنها حمایت شود. وقتی صحبت از مدیریت می‌آوریم به‌خاطر همین نکته است. ما دلسوز هوادار هستیم و اگر حرفی هم می‌زنیم به‌خاطر همین هوادار است. استقلال تیم بزرگی است و باید به این تیم کمک کرد تا به حقش که همانا قهرمانی است برسد.

Page Generated in 0.0055 sec