printlogo


کد خبر: 217084تاریخ: 1399/7/27 00:00
نوار پیروزی مقابل قزاقستان پاره شد
صدرنشینی ایران در شطرنج آنلاین آسیا

 تیم ملی شطرنج ایران با دو پیروزی و یک تساوی در دور دوم رقابت‌های آنلاین جام ملت‌های آسیا، در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.
دورهای چهارم، پنجم و ششم رقابت‌های شطرنج آنلاین جام ملت‌های آسیا روز جمعه در بخش مردان پیگیری شد. تیم کشورمان به دو پیروزی و یک تساوی دست یافت تا در صدر جدول رده‌بندی مسابقات، در پایان دور ششم قرار بگیرد.
تیم ایران در دور چهارم با نتیجه 5/2 بر 5/1 برابر فیلیپین پیروز شد، سپس در جدال با قزاقستان به تساوی 2-2 رسید و بالاخره نوار پیروزی‌هایش پاره شد. تیم ایران البته در بازی بعد باز هم به پیروزی رسید و در دور ششم مقابل سنگاپور با نتیجه 5/3 بر 5/0 به برتری قاطع دست یافت.
ایران در دورهای اول تا سوم برابر امارات، ژاپن و استرالیا پیروز شده بود و با دو برد و یک تساوی دیگر، همچنان بدون باخت مانده و در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.
تیم کشورمان سه دیدار پایانی خود را امروز برگزار خواهد کرد و در صورت موفقیت در این سه بازی، به عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا دست پیدا خواهد کرد.
فدراسیون جهانی شطرنج و به تبع آن فدراسیون‌های قاره ای خیلی زودتر از بقیه رشته ها استارت مسابقات خود را زدند تا در دوران شیوع ویروس کرونا از برنامه‌های خود عقب نمانند که البته بیشتر این رقابت‌ها به صورت آنلاین برگزار شده است.
 

Page Generated in 0.0046 sec